  • 21. Data: 2011-08-21 10:43:04
    Temat: Re: Kilka nowych "smashy" [VID]
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Aug 2011 11:46:13 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No popatrz - jakby tak delikwent poczekal az ta cysterna zjedzie ze
    >skrzyzowania, a wczesniej ta cysterna poczekala az ciezarowka
    >zjedzie - to jaka bylaby przepustowosc - dwa pojazdy na zmiane ? To
    >korek bylby od Tatr do Baltyku :-)

    Niestety, ale tam tak jest. O 5 rano korek na skręcie w lewo w
    Łopuszańską potrafi sięgać 17 Stycznia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2011-08-21 10:44:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Aug 2011 11:37:25 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >KOnstrukcja we wrocku identyczna: obwodnica idzie gora, z ekranami, a
    >pod spodem rondo.
    >
    >I to rondo okazuje sie byc problemem :-)

    Tu jest problem typu "tranzyt". Przez to rondo przebiegają dwie drogi
    krajowe - DK8 i DK7.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-08-22 10:32:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Aug 2011 13:16:48 +0200, J.F

    > Nie musi. Ale czasem moze byc trudny do zauwazenia przez trzy pasy :-)

    Tak jak pisałem, jest bardzo dobrze widoczny, nawet z lewego.

    > Ale ja nie o wjezdzie na czerwonym, tylko o wjezdzie na skrzyzowanie
    > jesli nie mozna z niego zjechac.
    > Wykroczenie tak chetnie przez grupowiczow ganione .. a chcialbym
    > zobaczyc jak by jezdzili gdyby wszyscy przestrzegali :-)

    Ja też o wjeżdżaniu na skrzyżowanie...
    tutaj wszyscy wjechali i zjechali. :P

    > O Ty zly, niedobry Ograniczniku przepustowosci
    > skrzyzowania i Tworco korkow :-)

    Dobra, już odklęczałem na grochu. :P

    > A poza tym wcale nie - zielone sie zapalilo i ruszyles natychmiast :-)

    Ojtam, ojtam. ;>

    > No, tak na styk. Jakby ta cysterne cos przyblokowalo,
    > to tez bys stal i blokowal :-)

    Przeca mówię, że miałem po lewej miejsce. :P

    PS masz następny: http://youtu.be/rm9TwfoauNs?hd=1

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player