  • 11. Data: 2011-08-19 10:57:13
    Temat: Re: Kilka nowych "smashy" [VID]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Aug 2011 15:17:20 +0200, Jacek

    > DK4 na odcinku 80km Trzciana-Rzeszów-Radymno (i dalej DK77 do Przemyśla) to
    > w większości taka 2x2 bez płotu pośrodku

    Faktycznie. Co prawda spotkałęm się z 2x1 i czasem 2x2 ale na wyżynach,
    tzw. wyprzedzanki. Ale trasą 2x2 bez płotu jeszcze nie miałem okazji
    jechać.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-08-19 11:16:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nieźle. Ale u nas też by się uzbierało i pewnie będzie coraz więcej
    >takich
    >filmików. Choćby ja z dzisiaj: http://youtu.be/VSjcZb2wSqM

    Wroclaw ? Nie, chyba nie ... ale zauwaz ze delikwent mogl nie
    zlekcewazyc czerwonego swiatla - tam jest chyba dosc daleko, mogl je
    minac na zielonym i tylko opuscic skrzyzowanie.
    Niby to tez wykroczenie - ale nie chcielibyscie zeby wszyscy pilnowali
    i nie wjezdzali gdy nie ma miejsca na kontynuacje manewru.

    J.

  • 13. Data: 2011-08-19 11:23:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Aug 2011 11:16:20 +0200, J.F

    > ale zauwaz ze delikwent mogl nie zlekcewazyc czerwonego swiatla
    > - tam jest chyba dosc daleko, mogl je minac na zielonym i tylko
    > opuscic skrzyzowanie.

    Przyjrzyj się. To jest rondo z sygnalizacją. Zaraz za "moim" sygnalizatorem
    stoi sygnalizator dla jego kierunku i tam nie było pomarańczowego, a z
    pewnością zielonego. Zresztą po drugiej stronie dla jego kierunku też jest
    sygnalizator i w momencie przecięcia "mojego" prostopadłego kierunku wali
    po gałach na czerwono.

    > Niby to tez wykroczenie - ale nie chcielibyscie zeby wszyscy pilnowali
    > i nie wjezdzali gdy nie ma miejsca na kontynuacje manewru.

    Ke?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 14. Data: 2011-08-19 11:26:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Aug 2011 11:16:20 +0200, J.F

    > Wroclaw ? Nie, chyba nie ...

    Jeśli chodzi o film, to jest Krakowska x Hynka [DC].

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 15. Data: 2011-08-19 11:37:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Fri, 19 Aug 2011 11:16:20 +0200, J.F
    >Jeśli chodzi o film, to jest Krakowska x Hynka [DC].

    KOnstrukcja we wrocku identyczna: obwodnica idzie gora, z ekranami, a
    pod spodem rondo.

    I to rondo okazuje sie byc problemem :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-08-19 11:44:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Aug 2011 11:37:25 +0200, J.F

    > KOnstrukcja we wrocku identyczna: obwodnica idzie gora,
    > z ekranami, a pod spodem rondo.

    To jest klasyczna konstrukcja, do tego
    zasada ruchu prosta jak konstrukcja cepa.

    > I to rondo okazuje sie byc problemem :-)

    No tak, zwłaszcza jak światła działają... ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2011-08-19 11:46:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Fri, 19 Aug 2011 11:16:20 +0200, J.F

    >Przyjrzyj się. To jest rondo z sygnalizacją. Zaraz za "moim"
    >sygnalizatorem
    >stoi sygnalizator dla jego kierunku i tam nie było pomarańczowego, a

    A faktycznie - sprytnie zasloniete slupem.
    Ale stoi po prawej - czy jest powtorzone po lewej ?

    >Ke?

    No popatrz - jakby tak delikwent poczekal az ta cysterna zjedzie ze
    skrzyzowania, a wczesniej ta cysterna poczekala az ciezarowka
    zjedzie - to jaka bylaby przepustowosc - dwa pojazdy na zmiane ? To
    korek bylby od Tatr do Baltyku :-)

    Zreszta sam wjechales gdy jeszcze nie miales pewnosci - czy da sie
    zjechac czy nie :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-08-19 12:36:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Aug 2011 11:46:13 +0200, J.F

    > A faktycznie - sprytnie zasloniete slupem.
    > Ale stoi po prawej - czy jest powtorzone po lewej ?

    Nie musi być powtórzony. Ten z prawej strony jezdni dotyczy wszystkich
    pasów, także skrajnego lewego. Mimo wszystko jest powtórzony po lewej
    stronie, przy zjeździe i jest doskonale widoczny. Wiem, bo w drugą stronę
    też jeżdżę. Dokładnie tym kierunku jak osobówka z poprzecznej.

    > No popatrz - jakby tak delikwent poczekal az ta cysterna zjedzie ze
    > skrzyzowania, a wczesniej ta cysterna poczekala az ciezarowka
    > zjedzie - to jaka bylaby przepustowosc

    Do ciężarówek nic nie mam. Jak widać cysterna zwinęła się nie blokując
    nikomu ruchu. To są duże pojazdy, trzeba im dawać więcej fory, zwłaszcza na
    rondach. Natomiast cepa w osobówce nic nie usprawiedliwia.

    > - dwa pojazdy na zmiane ? To korek bylby od Tatr do Baltyku :-)
    > Zreszta sam wjechales gdy jeszcze nie miales pewnosci
    > - czy da sie zjechac czy nie :-)

    Zauważ, że ruszyłem sporo później niż mogłem :P (dzięki temu prawdopodobnie
    nie trafił mnie ten jEOP), szcując czy ciężarówki się złamią i zjadą. Zanim
    wjechałem na prostopadły tor ruchu dla innego kierunku, miałem już wolny
    pas, a przynajmniej możliwość ucieczki po lewej jakby się "coś" wydarzyło.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 19. Data: 2011-08-19 13:16:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w
    >Fri, 19 Aug 2011 11:46:13 +0200, J.F

    >Nie musi być powtórzony. Ten z prawej strony jezdni dotyczy
    >wszystkich
    >pasów, także skrajnego lewego.

    Nie musi. Ale czasem moze byc trudny do zauwazenia przez trzy pasy :-)

> [...]
    >zwłaszcza na
    >rondach. Natomiast cepa w osobówce nic nie usprawiedliwia.

    Ale ja nie o wjezdzie na czerwonym, tylko o wjezdzie na skrzyzowanie
    jesli nie mozna z niego zjechac.
    Wykroczenie tak chetnie przez grupowiczow ganione .. a chcialbym
    zobaczyc jak by jezdzili gdyby wszyscy przestrzegali :-)

    >Zauważ, że ruszyłem sporo później niż mogłem :P

    O Ty zly, niedobry Ograniczniku przepustowosci skrzyzowania i Tworco
    korkow :-)

    A poza tym wcale nie - zielone sie zapalilo i ruszyles natychmiast :-)

> [...]
    >wolny
    >pas, a przynajmniej możliwość ucieczki po lewej jakby się "coś"

    No, tak na styk. Jakby ta cysterne cos przyblokowalo, to tez bys stal
    i blokowal :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-08-19 13:38:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-19 11:37, J.F pisze:

    > KOnstrukcja we wrocku identyczna: obwodnica idzie gora, z
    > ekranami, a pod spodem rondo.
    > I to rondo okazuje sie byc problemem :-)

    Eeee ... w życi bym nie pomylił.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=