  • 1. Data: 2010-08-12 22:54:11
    Temat: Kierownica Seven Fifty 2001 i Hornet 2006
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Czy może ktoś wie, czy kierownica od rzeczonego Horneta będzie pasować
    do CB750? Ruszają mi sie manetki skutkiem za dużych dziur
    stabilizujących w kierownicy i szukam na zamianę a akurat jest
    dokupienia właśnie hornetowa.

    --
    Tom01

  • 2. Data: 2010-08-18 12:29:32
    Temat: Re: Kierownica Seven Fifty 2001 i Hornet 2006
    Od: rupio <r...@r...pl>

    On 13 Sie, 00:54, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
> [...]
    > do CB750? Ruszają mi sie manetki skutkiem za dużych dziur
    > stabilizujących w kierownicy i szukam na zamianę a akurat jest

    Sądząc po tym że mają kompletnie różne numery części to nie. Nowa
    oryginalna kierownica to koszt 451,40 zł brutto.
    To ile chcą za ta używkę?

    Spolier bo poniżej będzie spam:

    Kierownica do kupienia "u mnie":
    www.sklep.motorista.pl

  • 3. Data: 2010-08-18 12:39:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-18 14:29:32 +0200, rupio <r...@r...pl> said:

    > Sądząc po tym że mają kompletnie różne numery części to nie.

    W przypadku kierownicy odpowiedź zupełnie bez sensu. Jeśli średnica
    jest ta sama (a na 95% jest) i jeśli otwory stabilizujące minetki są w
    podobnych miejscach (a na 90% są), to owszem, będzie pasować z sensie -
    da się założyć. A że będzie inaczej wyglądać, pozycja będzie inna i
    pewien wpływ na prowadzenie również - to już inna kwestia. JEdnak czy
    będzie dużo/trochę lepiej/gorzej, to da się sprawdzić dopiero po
    zamontowaniu.

    > Nowa oryginalna kierownica to koszt 451,40 zł brutto.

    Ough! Ci to mają niektóre ceny z kosmosu. Larssonowska jakabądź
    kosztuje ze 100-200 zł.

    > Spolier bo poniżej będzie spam:
    >
    > Kierownica do kupienia "u mnie":
    > www.sklep.motorista.pl

    Fiu fiu, gratsy nowej fuchy!

    de Fresz

  • 4. Data: 2010-08-18 13:51:52
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2010-08-13 00:54, Tom01 pisze:
> [...]
    > do CB750? Ruszają mi sie manetki skutkiem za dużych dziur
    > stabilizujących w kierownicy i szukam na zamianę a akurat jest

    Zerknij na artykul nr 5380048 w Larssonie.

    Zdrowko
    KLOSZ