  • 1. Data: 2010-08-12 09:12:40
    Temat: Ubezpieczenia i nagroda Darwina
    Od: "- MarusC" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam OC w PZU i kupiłem pakiet w AXA. Które OC jest ważne? Oba? Tylko nowe? Są
    na to jakieś przepisy? A teraz o nagrodzie Darwina. Wypierdoliłem się na
    parkingu na punkcie widokowym w Dolomitach. I obiłem samochód, rejestrowany w
    GB. Miałem przy sobie tylko kwit z PZU (Axa nie zdążyła mi dosłać certyfikatu
    przed wyjazdem) więc taki mu pokazałem. To zadziała, czy może powinienem
    gościowi dosłać dane z Axy? Ciekawe ile mi podniosą składkę? Może trzeba było
    próbować się dogadać bez spisywania szkody?

    Marek

    R1200GS

  • 2. Data: 2010-08-12 09:48:21
    Temat: Re: Ubezpieczenia i nagroda Darwina
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    - MarusC pisze:
    > Mam OC w PZU i kupiłem pakiet w AXA. Które OC jest ważne? Oba? Tylko nowe?

    Chyba oba ale dochodzic odszkodowania mozna tylko z jednej polisy z
    nich. Najlepsze ze mozliwe ze jak sie firmy dowiedza to beda usilowaly
    udowodnic ze to z OC tej drugiej firmy powinno isc :-)

    > A teraz o nagrodzie Darwina.

    Jaki Darwin? Darwin to jest wylaczanie posmiertnie przyznawany.

    KJ

  • 3. Data: 2010-08-12 11:16:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jaki Darwin? Darwin to jest wylaczanie posmiertnie przyznawany.

    Są wyjątki. Np wyrafinowana kastracja.

    --
    Glub

  • 4. Data: 2010-08-13 08:14:19
    Od: "- MarusC" <m...@W...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > Jaki Darwin? Darwin to jest wylaczanie posmiertnie przyznawany.

    Znaczy np. pilotom prezydenta? A nie to ja dziękuję.

    Marek

    R1200GS

  • 5. Data: 2010-08-13 09:02:55
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "- MarusC" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Znaczy np. pilotom prezydenta? A nie to ja dziękuję.

    W przyszłości poczytaj trochę, zanim zrobisz z siebie błazna stosując
    wyrażenia, których znaczeń nie rozumiesz.

  • 6. Data: 2010-08-13 09:34:02
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "- MarusC" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gościowi dosłać dane z Axy? Ciekawe ile mi podniosą składkę? Może trzeba było
    > próbować się dogadać bez spisywania szkody?

    A po co miales sie dogadywac skoro OC na moto kosztuje mało wiec nawet jak Ci
    podniosa skladke o 10-20% to i tak to bedzie mniej niz musiał byś zaplacic.

    I jeszcze jedna uwaga - jezeli nie chcesz miec nastepnych 2 OC na nastepny okres
    to zloz wypowiedzenie któregos. Wypowiedzenie trzeba złozyc na 1 dzien przed
    koncem polisy, w przeciwnym razie przedluzą Ci automatycznie na nastepny okres i
    znowy zaplacisz 2 razy.

    --
    OGONek~

  • 7. Data: 2010-08-13 18:33:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-13 11:34, OGONek~ pisze:

    > I jeszcze jedna uwaga - jezeli nie chcesz miec nastepnych 2 OC na
    > nastepny okres to zloz wypowiedzenie któregos. Wypowiedzenie trzeba
    > złozyc na 1 dzien przed koncem polisy

    NAJPOZNIEJ na jeden dzien przed koncem polisy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2010-08-17 08:30:46
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > NAJPOZNIEJ na jeden dzien przed koncem polisy.

    Dokładnie tak i to nie pocztą tylko oni to muszą mieć u siebie na 1 dzień przed
    końcem!

    --
    OGONek~

  • 9. Data: 2010-08-18 12:39:56
    Od: "- MarusC" <m...@W...gazeta.pl>

    OGONek~ <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał(a):

    > A po co miales sie dogadywac skoro OC na moto kosztuje mało wiec nawet jak Ci
    > podniosa skladke o 10-20% to i tak to bedzie mniej niz musiał byś zaplacic.

    W Axa przenieśli mi zniżkę z OC na AC. Czy przy przedłużeniu będą chcieli
    zmienić zniżkę AC?

    Marek

    R1200GS

  • 10. Data: 2010-08-25 22:14:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i431nv$obo$1@news.onet.pl...

> [...]

    > W przyszłości poczytaj trochę, zanim zrobisz z siebie błazna
    > stosując wyrażenia, których znaczeń nie rozumiesz.

    No, bo oni nie prezydenta pilotowali tylko samolot.

    --
    Jasio
    vx etz