  • 1. Data: 2010-08-11 13:34:29
    Temat: Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    Jako ze niektorzy zalili siem ze trzymamy w tajemnicy to obwieszczam. 14-15
    weekend na torze w Nowodworze
    wiecej info www.nowodwor.pl.tl
    Mozna pozapierdalac
    Wybieram siem...
    Jest opcja z noclegiem na torze ew z rana w niedziele skok do Lublina gdzie
    jest jazda 9-14 14-19 (chyba)
    wiecej info www.moto-sekcja.pl
    mozna poprzycierac buty - zwlaszcza te ochraniacze na cholewkach
    Dziekuje za uwage

    Tytus z fabryki

  • 2. Data: 2010-08-11 13:59:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-08-11 15:34, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > Jako ze niektorzy zalili siem ze trzymamy w tajemnicy to obwieszczam. 14-15
> [...]
    Są szanse że dam radę. Pytanie tylko kogo mam szukać żeby zaparkować obok;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2010-08-11 14:33:12
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Qlfon"
    Są szanse że dam radę. Pytanie tylko kogo mam szukać żeby zaparkować obok;)

    W moim przypadku to siwego zgreda na zoltej motorynce (nie bedzie AZ-a wiec
    zapewne najglosniejszej na torze :), w okolicach Space Wagona z przyczepka.
    Byc moze bedzie sie krecil w okolicy Tomek Monster na bokserze BMW.
    Prawdopodobnie bedziemy jezdzic w grupie zaawansowanej ale nie ze wzgledu na
    umiejetnosci a dlatego ze zaczyna pozniej :)

    Tytus z fabryki

  • 4. Data: 2010-08-11 14:38:31
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-11 16:33, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > Prawdopodobnie bedziemy jezdzic w grupie zaawansowanej ale nie ze wzgledu na
    > umiejetnosci a dlatego ze zaczyna pozniej :)

    Być może na pewno i też żółte,ale najcichsze:-)Powinienem zgarnąć
    jeszcze kumpli na KTM690SM i SV1000:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2010-08-11 14:40:49
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc

    On 11 Sie, 15:59, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Są szanse że dam radę. Pytanie tylko kogo mam szukać żeby zaparkować obok;)

    Qlfon, pytanie chyba powinno brzmiec: "Jak Was rozpoznac, żeby
    zaparkowac z daleka?" ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 6. Data: 2010-08-11 18:19:52
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-08-11 16:40, zuzka600f pisze:
    > Czesc

    > Qlfon, pytanie chyba powinno brzmiec: "Jak Was rozpoznac, żeby
    > zaparkowac z daleka?" ;D
    Tyle nie gadaj tylko przyjedz, bo muszę zobaczyć Twoją bieliźniarę a
    szczególnie górną półkę i jej styk ze sztycą/ramą. Może podeślij skan
    serwisówki z rysunkiem jak to powinno być....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2010-08-11 18:20:30
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 11 Sie, 16:33, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > (nie bedzie AZ-a wiec
    > zapewne najglosniejszej na torze :),
    Yyyyy, zdjecie Devili to u mnie 2 srobki. Ostatnio sobie sluchalem, na
    wolnych.... :)

    Wybieram sie. Niebieska czternastka.

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2010-08-11 18:51:10
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Qlfon"
    > Tyle nie gadaj tylko przyjedz, bo muszę zobaczyć Twoją bieliźniarę a
    > szczególnie górną półkę i jej styk ze sztycą/ramą. Może podeślij skan
    > serwisówki z rysunkiem jak to powinno być....

    Cos musi byc z tym parkowaniem w drugim koncu parkingu jak chlopaki maja
    zamiar spotkac sie glownie w celu dotykania sie bielizna :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-08-11 19:28:31
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-08-11 20:51, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Qlfon"
    >
    > Cos musi byc z tym parkowaniem w drugim koncu parkingu jak chlopaki maja
    > zamiar spotkac sie glownie w celu dotykania sie bielizna :)

    Ja wcale nie chciałem na końcu parkingu się z nikim spotykać!!!
    Tomek - odkrecaj to teraz!:;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 10. Data: 2010-08-12 07:34:40
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 11 Sie, 21:28, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > W dniu 2010-08-11 20:51, Tytus pisze:> Siemka

    tiaaaa... nie za szybko na takie spoufalanie? ;)

    > Ja wcale nie chciałem na końcu parkingu się z nikim spotykać!!!
    > Tomek - odkrecaj to teraz!:;)

    JA mam odkrecac??? nawet jesli cos, to najwyzej zloze podanie o
    honorowe czlonkowstwo w RGC ;)

    A bajdelejem, to jak uda sie zsynchronizowac, to Tytus bedzie mial cos
    dla Ciebie ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek