    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kierownica Seven Fifty 2001 i Hornet 2006
    Date: Wed, 18 Aug 2010 14:39:33 +0200

    On 2010-08-18 14:29:32 +0200, rupio <r...@r...pl> said:

    > Sądząc po tym że mają kompletnie różne numery części to nie.

    W przypadku kierownicy odpowiedź zupełnie bez sensu. Jeśli średnica
    jest ta sama (a na 95% jest) i jeśli otwory stabilizujące minetki są w
    podobnych miejscach (a na 90% są), to owszem, będzie pasować z sensie -
    da się założyć. A że będzie inaczej wyglądać, pozycja będzie inna i
    pewien wpływ na prowadzenie również - to już inna kwestia. JEdnak czy
    będzie dużo/trochę lepiej/gorzej, to da się sprawdzić dopiero po
    zamontowaniu.

    > Nowa oryginalna kierownica to koszt 451,40 zł brutto.

    Ough! Ci to mają niektóre ceny z kosmosu. Larssonowska jakabądź
    kosztuje ze 100-200 zł.

    > Spolier bo poniżej będzie spam:
    >
    > Kierownica do kupienia "u mnie":
    > www.sklep.motorista.pl