  • 1. Data: 2010-08-12 10:18:44
    Temat: F650 - wyskakuje jedynka.
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam,

    Od wczoraj jestem szczęśliwym (póki co) posiadaczem
    BMW F650 '95. Jedyna bolączka to fakt że czasami
    skrzynia samoczynnie przełącza się z jedynki na luz.

    Zanim rozpołowię silnik chciałbym usłyszeć opinie
    innych użytkowników tego motocykla. Może wystarczy
    jakieś voodoo ;) - inny olej, jakaś specyficzna
    technika wrzucania biegu, etc.

    Zaglądałem już na F650.com - ale znalazłem tylko
    porady na tema problemów z 2. biegiem.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 2. Data: 2010-08-12 12:37:43
    Temat: Re: F650 - wyskakuje jedynka.
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Aug 12, 12:18 pm, z...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > innych użytkowników tego motocykla. Może wystarczy
    > jakieś voodoo ;) - inny olej, jakaś specyficzna

    Wudu jest nastepujace: sprawdzic motocykl PRZED zakupem, na ogledziny
    zabrac ze soba osobe z pojeciem, unikac niektorych okazji cenowych,
    zwlaszcza pochodzacyh od polanalfabetow, chlopkow roztropkow i
    nadmiernie oszczednych. Sprobuj zwrocic padake powolujac sie na wady
    ukryte o ktorych sprzedawca Cie nie poinformowal.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 3. Data: 2010-08-12 13:13:18
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > nadmiernie oszczednych. Sprobuj zwrocic padake powolujac sie na wady
    > ukryte o ktorych sprzedawca Cie nie poinformowal.

    Dzięki za odpowiedź, przyznam że to zbagatelizowałem kiedy
    bieg wyskoczył podczas próbnej przejażdżki sądząc że
    wrzuciłem go nie dość zdecydowanie.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 4. Data: 2010-08-12 17:34:12
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 12 Sie, 15:13, z...@p...onet.pl wrote:

    > Dzięki za odpowiedź, przyznam że to zbagatelizowałem kiedy
    > bieg wyskoczył podczas próbnej przejażdżki sądząc że
> [...]

    witam. no niestety jak go nie zwrocsz to masz koszty i to duze.
    pzdr ponury

  • 5. Data: 2010-08-12 19:11:59
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    On 12/08/10 18:34, ponury wrote:>
    > witam. no niestety jak go nie zwrocsz to masz koszty i to duze.
    > pzdr ponury

    Dzięki :(

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2010-08-12 19:15:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-12 15:13, z...@p...onet.pl pisze:

    > Dzięki za odpowiedź, przyznam że to zbagatelizowałem kiedy
    > bieg wyskoczył podczas próbnej przejażdżki sądząc że
    > wrzuciłem go nie dość zdecydowanie.

    Najpierw sprawdz czy dzwignia zmiany biegow jest prawidlowo ustawiona.
    Mialem juz takie przypadki ze dzwignia o cos haczyla co uniemozliwialo
    prawidlowe wrzucenie 1. biegu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-08-12 19:35:49
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    On 12/08/10 20:15, Kuczu wrote:

    > Najpierw sprawdz czy dzwignia zmiany biegow jest prawidlowo ustawiona.
    > Mialem juz takie przypadki ze dzwignia o cos haczyla co uniemozliwialo
    > prawidlowe wrzucenie 1. biegu.

    Dzięki, sprawdzę. Nogą nie wyczułem żeby coś było nie tak.
    Dzisiaj trochę pojeździłem, zmieniałem biegi bardzo
    starannie, bieg wyskoczył raz. Zdaje się, że jeśli koła się toczą
    kiedy wrzucam to bieg wchodzi ok, wyskakuje tylko kiedy motocykl
    jest nieruchomy.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 8. Data: 2010-08-12 19:44:25
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 12 Sie, 20:35, zarafiq <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Dzisiaj trochę pojeździłem, zmieniałem biegi bardzo
    > starannie, bieg wyskoczył raz. Zdaje się, że jeśli koła się toczą
    > kiedy wrzucam to bieg wchodzi ok, wyskakuje tylko kiedy motocykl
    > jest nieruchomy.

    Witam !
    No to jeszcze należy sprawdzić regulację linki sprzęgła. Może tu
    piesek leży pogrzebany.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS - szybsze, bo czerwone ;)

  • 9. Data: 2010-08-12 19:59:27
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zarafiq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > starannie, bieg wyskoczył raz. Zdaje się, że jeśli koła się toczą
    > kiedy wrzucam to bieg wchodzi ok, wyskakuje tylko kiedy motocykl

    Skrzynie biegów w tych moturach są toporne, biegi trzeba wrzucać
    zdecydowanie, żeby nie powiedzieć że trzeba napierdalać wajchą:-) Jeździłem
    tym 3 lata - maszyna była praie nówka nie śmigana - przy każdej zmianie
    biegów było słynne JEB! JEB! JEB! Myślę, że po prostu za delikatny jesteś.
    Napisz czym wcześniej jeździłeś to sporo wyjaśni:-)

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2010-08-12 20:13:43
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    On 12/08/10 20:59, Grzybol wrote:
    > Skrzynie biegów w tych moturach s? toporne, biegi trzeba wrzucaae
    > zdecydowanie, ?eby nie powiedzieae ?e trzeba napierdalaae wajch?:-) Je 1/4 dzi?em
    > tym 3 lata - maszyna by?a praie nówka nie ?migana - przy ka?dej zmianie
    > biegów by?o s?ynne JEB! JEB! JEB! My?le, ?e po prostu za delikatny jeste?.
    > Napisz czym wcze?niej je 1/4 dzi?e? to sporo wyja?ni:-)

    Hondą NT400 '89.

    Pozdrawiam,
    zarafiq