  • 71. Data: 2017-01-29 11:00:32
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Inna sprawa że przepis o 50m to jest dobry do miasta.
    >
    > Poza terenem zabudowanym spokojnie tylne światło przeciwmgłowe przyda
    > się już przy widoczności 100m, a na autostradzie 200m.

    A nasi kierowcy jak zwykle na opak - czasami nie włączają jak trzeba ale z
    drugiej strony:
    - włączaja jak widocznosc jest 200 i wiecej
    - włączaja jak jedzie jeden samochód za drugim
    Brak edukacji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 72. Data: 2017-01-29 11:04:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Nie można, bo nie mamy takigo systemu.
    > ---
    > Jechałeś kiedy A1 ?

    Ano.
    ---
    I co, nie ma tablic informacyjnych ?

    > Ale to nic nie zmienia, bo
    > przecież mgłę widać. Jak masz zakręt to skręcasz bo jest zakręt, czy
    > patrzysz czy znak o zakręcie stoi?
    > ---
    > Powinieneś jeździć na wielbłądach rowami :-)

    To ty jak na wszystko potrzebujesz znak powinieneś się trzymać zdala od
    dróg. Masz swój rozum? No to nachucka jak widzisz mgłę to ci potrzebny
    znak uwaga mgła?
    ---
    Znak poprzedza. Byś wiedział jak jeszcze nie widzisz.

  • 73. Data: 2017-01-29 11:06:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    drugiej strony:
    - włączaja jak widocznosc jest 200 i wiecej
    - włączaja jak jedzie jeden samochód za drugim
    Jak jeden za drugim to raczej zapominają wyłączyć

    Brak edukacji...
    ---
    Ale czyjej ? :-)

  • 74. Data: 2017-01-29 11:07:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Ale problem w tym, że zasięg wzroku zmniejszył się 10 krotnie w ciągu
    > 50 m. Jak wyhamujesz o 100 km/h na takim dystansie?
    > Właśnie taka próba pierwszego była zapewne pierwotną przyczyną tego
    > karambolu.

    Z filmu wynika ze juz wczesniej widocznosc była gdzies na 100 metrów...
    Ja bym juz wtedy zwolnił do tirowych 90.
    ---
    No i widzisz, filmy uczą :-)

  • 75. Data: 2017-01-29 11:19:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 11:04, re pisze:

    > Ano.
    > ---
    > I co, nie ma tablic informacyjnych ?

    Takich z napisem "uwaga mgła". Nie widziałem.

> [...]
    > znak uwaga mgła?
    > ---
    > Znak poprzedza. Byś wiedział jak jeszcze nie widzisz.

    Jak ze 150 metrów nie widzisz zakrętu to naprawdę lepiej nie prowadź
    samochodów.

    Shrek

  • 76. Data: 2017-01-29 11:40:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Sunday, January 29, 2017, 1:59:51 AM, you wrote:

    50m, wiec nie mieli prawa jechac z przeciwmgielnym tylnym, a jak wpadli we mgle, to
    pewnie na myslenie o wlaczeniu nie bylo juz czasu
    > Inna sprawa że przepis o 50m to jest dobry do miasta.

    I w nocy a nie w dzień.

    > Poza terenem zabudowanym spokojnie tylne światło przeciwmgłowe przyda się
    > już przy widoczności 100m, a na autostradzie 200m.

    A nawet więcej w dzień.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2017-01-29 11:41:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Sunday, January 29, 2017, 2:09:45 AM, you wrote:

    [...]

    > No jest jeszcze taka opcja żeby jechać z prędkością umożliwiającą
    > zatrzymanie się w zasięgu wzroku ;)

    I to właśnie tak powstają karambole.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2017-01-29 11:49:28
    Od: "Htu56" <t...@i...pl>

    wiadomości news:1446720113.20170129114122@pik-net.pl.invalid...

    > I to właśnie tak powstają karambole.
    >
    > RoMan

    I to właśnie tak ujawniają się osobnicy z chorą wyobraźnią.

  • 79. Data: 2017-01-29 12:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > - włączaja jak jedzie jeden samochód za drugim
    > ---
    > Jak jeden za drugim to raczej zapominają wyłączyć

    Tez. Ale czesto nie rozumieja, ze jak juz jedziemy jeden za drugim to
    przeciwmgielne sa niepotrzebne.
    skad ten wniosek? Bo nie wyłączaja jak sie im mrugnie...

    > Brak edukacji...
    > ---
    > Ale czyjej ? :-)

    Sprzedawców w miesnym...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 80. Data: 2017-01-29 12:05:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-01-2017 o 11:49, Htu56 pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:1446720113.20170129114122@pik-net.pl.invalid...

    > I to właśnie tak ujawniają się osobnicy z chorą wyobraźnią.

    Ujawniłeś się już na początku wątku, po co się powtarzasz?
    PLONK WARNING !!!!