  • 31. Data: 2009-10-25 13:43:30
    Temat: Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4addae7a$...@n...home.net.pl...
    > Moja obudowa za 100zl jest bardzo ladna. Zlego slowa nie dam na nia
    > powiedziec!
    > Jak jeszcze pomysle sobie ile na nia wydalem to wydaje sie byc jeszcze
    > piekniejsza ;-)
    Jak z jakością wykonania? Blachy nie wpadają w drgania od dysków?

  • 32. Data: 2009-10-26 09:56:14
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-25 13:40:23 +0100, Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> said:

    > Dopłacanie za markę? Bez żartów, to nie Apple czy Leica :) Przyzwoita
    > obudowa nie kosztuje "stówkę". O degustibusach nie dyskutuję, mnie tam
    > się pojednycze modele w miarę podobają (Antec Gamer Three Hundred,
    > Applowa tarka czy Chiefec Mesh)

    Dokładnie. Składając tego pierwszego peceta (po wieeeelu latach
    obcowania z eleganckimi Jabcokami), najwięcej czasu nie zajęły mi wbrew
    pozorom risercze procesorów, kart graficznych itepe, ale właśnie
    znalezienie obudowy, która byłaby raz że funkcjonalna, a dwa, drobiazg
    taki, podobała się. Długo na pierwszym miejscu były obudowy HTPC w
    stylu komponentów audio, ale raz że te co fajniejsze mają ceny od około
    1k zł w górę, a dwa chwilowo miałbym problem ze znalezieniem miejsca na
    to. Wyszukanie czegoś, co nie miałoby setki migających diodek, okna,
    zwykłych drzwiczek i mega tandetenego plastiku, zajęło mi bagatela
    ponad 3 miesiące (bo i tak trzeba było wszelkie znaleziska weryfikować
    naocznie).

    > choć i tak nie widać bo stoi obok biurka.

    No ja akurat wybrałem taką, którą bez wstydu mogę postawić NA biurku ;-)

    > Reklamować "bo audio trochę szuszczy"? Nikt Ci tego nie uzna :)) Jak
    > kupiłeś przez sieć ("konsumencko") możesz myśleć o zwrocie w 10 dni.
    > Tyle.

    Dawno już minęło, bo kupowanie bambetli zacząłem od obudowy właśnie,
    więc w chwili odpalenia było po jabłkach. No nic, wykręce cały ten
    moduł audio-USB i przejdę się do kogoś sprawdzić czy też będą takie
    jaja z dźwiękiem.

    de Fresz

  • 33. Data: 2009-10-28 17:58:27
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Andrzej Libiszewski* wrote in <news:4ae41b86$1@news.home.net.pl>:
    > Szkoda zachodu :) Xonar naprawdę dobrze gra :)

    pod dosem? :)
    midas go wykryje?
    vivid experiment ^dsd pojdzie? [1]
    xtc player pojdzie? [2]

    :)

    pozdr, rdx
    [1] http://radxcell.nora.pl/2008/09/16/najlepsze-dema.ht
    ml
    [2]
    http://radxcell.nora.pl/2009/08/02/wszystko-co-chces
    z-wiedziec-o-modkach.html

  • 34. Data: 2009-10-28 18:08:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    radxcell pisze:

    > pod dosem? :)

    Pod DOSem? Może jeszcze pod CP/M? Czy ja muzeum prowadzę czy jak? ;)

    > midas go wykryje?
    > vivid experiment ^dsd pojdzie? [1]
    > xtc player pojdzie? [2]

    Pod DOSBOXem ;)

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |