  • 1. Data: 2009-10-19 09:09:46
    Temat: skaner HP Scanjet G3110 - nie dziala na koncie usera
    Od: "kamil" <k...@v...pl>

    zainstalowałem na dwóch laptopach z vista home skaner HP Scanjet G3110, podpięt
    przez usb ale program hp do skanowania wywala błąd podczas włączania na koncie
    użytkownika bez uprawnień. Na koncie admina wszystko jest ok. Nadanie uprawnień
    folderowi z programem nic nie pomogło. Próbowałem nawet nadać pełne uprawnienia
    userowni do dysku Cale nic to nie dało. Miał ktoś podobny problem?? Czyżby HP
    wypuściło oprogramowanie działające tylko na koncie administratora?

  • 2. Data: 2009-10-19 09:12:42
    Od: Tom <t...@o...pl>

> [...]
    > userowni do dysku Cale nic to nie dało. Miał ktoś podobny problem?? Czyżby HP
    > wypuściło oprogramowanie działające tylko na koncie administratora?

    chyba NTG, ale problem rozwazesz ustawiac odpowiednie prawa userow do
    katalogow HP w Program Files

  • 3. Data: 2009-10-19 14:57:20
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    kamil pisze:
> [...]
    > użytkownika bez uprawnień. Na koncie admina wszystko jest ok. Nadanie uprawnień

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |