  • 1. Data: 2009-10-19 14:28:18
    Temat: wymiana wentylatora
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    witam Panstwa, czy mozna wymienic
    wentylator na cichszy w zasilaczu ?

    pozdrawiam jurek_m
    !_" GG - 642666 www.tetrus.pl
    (_)\_ Skype - jurek.malinowski j...@t...pl
    j...@c...pl
    j...@g...com duże pliki ...

  • 2. Data: 2009-10-19 14:29:41
    Temat: Re: wymiana wentylatora
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > witam Panstwa, czy mozna wymienic..
    tak, zezwalamy

  • 3. Data: 2009-10-19 14:36:25
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    >> witam Panstwa, czy mozna wymienic..

    > tak, zezwalamy

    Hm.. Użytkownicy usenetu się stają coraz grzeczniejsi, chwali to się,
    chwali! :)

  • 4. Data: 2009-10-19 14:51:26
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    Dziekuje ...ale gdy jest na gwarancji to chyba ja traci ?

  • 5. Data: 2009-10-19 14:56:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 16:51:26 +0200, jurant napisał(a):

    > Dziekuje ...ale gdy jest na gwarancji to chyba ja traci ?

    Zdecydowanie. No, chyba że nie ma plomby :)

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-10-19 15:12:47
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Michał pisze:

    > Hm.. Użytkownicy usenetu się stają coraz grzeczniejsi, chwali to się,
    > chwali! :)

    Tak i glupsi tez !

  • 7. Data: 2009-10-19 15:25:34
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    games pisze:

    > Tak i glupsi tez !

    No to pierwszy się ujawnił.

    --
    z wyrazami
    RyAn

  • 8. Data: 2009-10-19 16:53:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jurant" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > witam Panstwa, czy mozna wymienic
    > wentylator na cichszy w zasilaczu ?

    Tak, ale czasami przydaje się lutownica.

  • 9. Data: 2009-10-19 17:00:01
    Od: "Badaboom" <b...@b...pl>

    > witam Panstwa, czy mozna wymienic
    > wentylator na cichszy w zasilaczu ?

    zależy od zasilacza, btw:

    http://www.allegro.pl/item785863890.html

    tanie jak barszcz, niesłyszalne, solidne
    uzywam od 2 lat i nie znam pojęcia głośny zasilacz

  • 10. Data: 2009-10-19 18:39:40
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > witam Panstwa, czy mozna wymienic
    > wentylator na cichszy w zasilaczu ?

    wentylator duzy czy maly?

    w przypadku tych wiekszych podlaczam je pod 5V
    (zamiast 12V) i po takim banalnym zabiegu
    zasilacz dziala cicho i nawet nie przegrzewa sie :)