  • 1. Data: 2009-10-19 09:19:18
    Temat: karta grafiki
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Padła mi karta graficzna gf 7600 ( obraz czasami robi sie czarny- występują
    też różne artefakty..)- nie wydaje mi sie aby była mozliwosc naprawy.
    Chce kupić drugą i teraz czy lepiej kupić identyczną na allegro- za ok
    80-100zł
    Czy za ok 140 kupić cos najtanszego na rynku-- ale za to jednak nowy
    produkt
    Głownie chodzi o gry, - nie chciałbym sobie kupić gorszej niż miałem...
    np taka http://www.proline.pl/sklep.php?p=ASUS+EN9400GT+512

  • 2. Data: 2009-10-19 09:46:39
    Temat: Re: karta grafiki
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

> [...]
    > nowy produkt
    > Głownie chodzi o gry, - nie chciałbym sobie kupić gorszej niż

    Z 7600GT wydajnościowo może konkurować 9500GT.
    Napisz, jaki sprzęt będzie napędzał tą kartę - łatwiej będzie coś
    doradzić.

  • 3. Data: 2009-10-19 10:21:21
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    > Z 7600GT wydajnościowo może konkurować 9500GT.
    > Napisz, jaki sprzęt będzie napędzał tą kartę - łatwiej będzie coś
    > doradzić.

    A co zamiast Radka X800 GTO można sobie zapodać?