  • 21. Data: 2009-10-22 07:39:31
    Temat: Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
    Od: fv <f...@c...com>

    Andrzej Libiszewski wrote:
    > Dnia Wed, 21 Oct 2009 15:14:16 +0200, fv napisał(a):
    >
    > /.../
    >

    > Audiovoodoo w modelowej postaci.

    Nawet nie starasz się zrozumieć że może istnieć inny punkt widzenia niż twój.
    Szukanie sojuszników,
    którzy będą głośno się śmiać jak ogłosisz że "niektórym to elektrony z kabli uciekają
    jak za mocno
    zegną" nic tu nie da. Brniesz coraz głębiej w kierunku trola.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 22. Data: 2009-10-22 07:42:57
    Od: fv <f...@c...com>

    Tomasz Potega wrote:
    > fv wrote:
    > tak przy okazji - ES1371 nie był przypadkiem "sercem" SB128?

    Nie, tam były chipy CT* (czyli Creative Technologies).

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 23. Data: 2009-10-22 07:51:50
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    fv wrote:
    > Nie, tam były chipy CT* (czyli Creative Technologies).

    Ensoniq w 1998 roku stał się częścią CT:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ensoniq_AudioPCI

    pozdrowienia,
    shadow

  • 24. Data: 2009-10-22 09:06:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 08:33:58 +0200, Tomasz Potega napisał(a):

> [...]
    SB128.

    Ultrasound.

    > tak przy okazji - ES1371 nie był przypadkiem "sercem" SB128?

    SP PCI 128 była zbudowana na ES1371

    --
    *** Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H ***
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro

  • 25. Data: 2009-10-22 09:10:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 09:39:31 +0200, fv napisał(a):

> [...]
    uciekają jak za mocno
    > zegną" nic tu nie da. Brniesz coraz głębiej w kierunku trola.

    Co ja mam ci powiedzieć? Jeśli twoja znajomość kart dźwiękowych na PC
    skończyła się na Gravisie Ultrasound, skądinąd niezłym (miałem takiego) to
    nie bardzo mam z czym polemizować. Niestety, między GUSem a choćby Xonarem
    DX, najtańszym z rodziny jest przepaść na korzyść tego drugiego. Nie mówiąc
    o droższych kartach z tej rodziny, Xonar STX. I nie mówiąc o kartach
    wyższej klasy niż te które wymieniłem.

    Jestem jednak pewien, że sklecony samodzielnie DAC jest lepszy ;)

  • 26. Data: 2009-10-24 21:09:06
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Andrzej Libiszewski* wrote in
    > Co ja mam ci powiedzieć? Jeśli twoja znajomość kart dźwiękowych na PC
    > skończyła się na Gravisie Ultrasound, skądinąd niezłym (miałem takiego)

    ja mam do dzis. gra pieknie. :)

    pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 27. Data: 2009-10-24 21:58:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 24 Oct 2009 23:09:06 +0200, radxcell napisał(a):

    > *Andrzej Libiszewski* wrote in
    >
    > ja mam do dzis. gra pieknie. :)

    Obawiam się, że nie miałbym w co włożyć GUSa ;)

  • 28. Data: 2009-10-25 08:00:30
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Andrzej Libiszewski* wrote in <news:a0gqvevxgtzu.1qze177dbeh9$.dlg@40tude.net>:
    > Obawiam się, że nie miałbym w co włożyć GUSa ;)

    istnieja mostki PCI-ISA. niestety dosc drogie.

    wlasnie dlatego trzymam sie BXa :)

    pozdr, rdx

  • 29. Data: 2009-10-25 09:33:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    radxcell pisze:

    > istnieja mostki PCI-ISA. niestety dosc drogie.
    >
    > wlasnie dlatego trzymam sie BXa :)

    Szkoda zachodu :) Xonar naprawdę dobrze gra :)

  • 30. Data: 2009-10-25 12:40:23
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    quent wrote:

    > Masz tendencje do popadania w nowobogacka maniere przeplacania za marke.

    Dopłacanie za markę? Bez żartów, to nie Apple czy Leica :) Przyzwoita
    obudowa nie kosztuje "stówkę". O degustibusach nie dyskutuję, mnie tam
    się pojednycze modele w miarę podobają (Antec Gamer Three Hundred,
    Applowa tarka czy Chiefec Mesh) choć i tak nie widać bo stoi obok
    biurka.

    > Poza tym jesli obudowa jest na gwarancji to ja zwyczajnie reklamuj.
    > Albo kup cos 3x tanszego a za roznice w cenie zrobisz sobie dobrze ;-)

    Reklamować "bo audio trochę szuszczy"? Nikt Ci tego nie uzna :)) Jak
    kupiłeś przez sieć ("konsumencko") możesz myśleć o zwrocie w 10 dni.
    Tyle.

    Grzegorz