  • 31. Data: 2018-08-06 18:03:27
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stefan,

    Monday, August 6, 2018, 12:14:37 AM, you wrote:

    [...]

    > PoRD nie wymaga zjechania na prawy pas w sytuacji jak wyżej,
    > czyli nie ma obowiązku puszczenia debila.

    Chciałbym, żebyś choć raz w życiu znalazł się w sytuacji życiowej,
    która zmusi cię do bycia takim ,,debilem" i trafił na takiego samego
    przyspawanego do lewego pasa jak i ty.

    Zapamiętaj sobie raz na zawsze - jeśli nie wyprzedzasz masz zasrany
    obowiązek jechać najbliżej prawej krawędzi jezdni. Bez względu na to,
    że inni tak nie robią i z jaką prędkością jadą. Art. 16 ust. 4 PoRD.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2018-08-06 18:07:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 18:03:28 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Zapamiętaj sobie raz na zawsze - jeśli nie wyprzedzasz masz zasrany
    > obowiązek jechać najbliżej prawej krawędzi jezdni. Bez względu na to,
    > że inni tak nie robią i z jaką prędkością jadą. Art. 16 ust. 4 PoRD.

    Kurna Roman, przecież tu tłuczemy temat kiedy po prawej są tiry czy
    inna masa złomu. Nikt tu nie pisze o blokowaniu lewego, czytanie
    ze zrozumieniem nie boli...

    L.

  • 33. Data: 2018-08-06 19:31:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > obowiązek jechać najbliżej prawej krawędzi jezdni. Bez względu na to,
    > że inni tak nie robią i z jaką prędkością jadą. Art. 16 ust. 4 PoRD.

    PoRD też mówi, z jaką maksymalną prędkością można poruszać się po
    drogach i w jakiej sytuacji można używać świateł drogowych. Ale
    zapierdalacze mają swój własny PoRD...
    T.

  • 34. Data: 2018-08-06 19:37:47
    Temat: [OT] Re: Kiedy można
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Zapamiętaj sobie raz na zawsze - jeśli nie wyprzedzasz masz zasrany
    > obowiązek jechać najbliżej prawej krawędzi jezdni.

    Czasem najbliżej prawej krawędzi jezdni bywa przy lewej krawędzi. :)
    Na przykład tutaj:
    https://goo.gl/maps/DRZZY2exPZs
    *rowerzysta* powinien jechać przy lewej krawędzi, bezpośrednio przy
    torach tramwajowych. To jest taka ciekawostka. ;)
    Bliżej prawej krawędzi jezdni, co prawda, niby dałoby się jechać, ale
    nie powiem jakim tępakiem trzeba by być...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 35. Data: 2018-08-06 21:43:21
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2018 07:01:08 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> [...]
    > w kierunku Krakowa A4 płatną.
    > Widzi kolumnę wolniej jadących samochodów wiec w wolnej przerwie lewy pas
    > i jedzie sobie te 130 140 km/h.
    > Dojeżdza do niej auto prawie na zderzak (mnie zawsze o to opieprza)
    > i zaczyna mrugać.[...]

    > Co oczywiście chciał zrobić pan zapierdalacz który z lewego pasa chciał
    > zjechać na zakopane. I kilka razy hamował niemal do zera.
    > Mimo WOLNEGO pasa przed sobą.
    > I moją małżonek strasznie to wkurzyło i zapytała mnie a ja panów.
    > Co trzeba zrobić żeby pomalować sobie maskę z przodu na koszt

    Czy ja dobrze rozumiem, ze pan zapierdalacz usilowal sie z lewego pasa
    wscisnac w korek na prawym ?

    No to przeciez jasna sprawa - wlaczyc kamere, wlaczyc druga kamere, i
    zachowujac bezpieczna odleglosc mrugac mu.
    I klaksonem poganiac :-)
    I megafon zamontowac i wykrzyczec mu cos o cwaniakach, co chca korek
    ominac, i podjudzic ludzi z prawej, zeby chama nie wpuszczali :-)

    J.

  • 36. Data: 2018-08-06 21:52:36
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    wiadomości news:9043877654$20180806180328@squadack.com...
> [...]
    >
    > Zapamiętaj sobie raz na zawsze - jeśli nie wyprzedzasz masz zasrany
    > obowiązek jechać najbliżej prawej krawędzi jezdni.

    W tym wątku nikt nie pisze o "przyspawanym do lewego pasa".
    W tym wątku jest pisane o kierowcy wyprzedzającym
    z prędkością większą od dopuszczalnej.

  • 37. Data: 2018-08-06 22:13:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Zapamiętaj sobie raz na zawsze - jeśli nie wyprzedzasz masz zasrany
    > obowiązek jechać najbliżej prawej krawędzi jezdni. Bez względu na to,
    > że inni tak nie robią i z jaką prędkością jadą. Art. 16 ust. 4 PoRD.

    Nieprawda.
    Na drodze wielopasmowej masz prawo jechać lewym pasem przy dużym
    natężeniu ruchu także wtedy, gdy nie jedziesz szybciej niż prawy pas.
    Nie zacytuję przepisu, ale taki jest.

    A poza tym: skoro ten za mną łamie przepisy jadąc grubo powyżej
    dopuszczalnego limitu, to niby z jakiej racji oczekuje, że ja przepisów
    łamać nie będę? On może a ja nie? Tyle, że złamię sobie inny przepis niż
    on. O!

    A jeśli ten ścigant uważa, że na prawym jest wystarczająco miejsca - to
    może legalnie wyprzedzić tym prawym.

    --
    MN

  • 38. Data: 2018-08-06 22:25:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Aug 2018 22:13:03 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Nieprawda.
    > Na drodze wielopasmowej masz prawo jechać lewym pasem przy dużym
    > natężeniu ruchu także wtedy, gdy nie jedziesz szybciej niż prawy pas.
    > Nie zacytuję przepisu, ale taki jest.

    To poszukaj i zacytuj.

> [...]
    > dopuszczalnego limitu, to niby z jakiej racji oczekuje, że ja przepisów
    > łamać nie będę? On może a ja nie? Tyle, że złamię sobie inny przepis niż

    Kapelusznicy won na prawo :-)

    J.

  • 39. Data: 2018-08-06 22:45:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lisciasty,

    Monday, August 6, 2018, 6:07:31 PM, you wrote:

    > Kurna Roman, przecież tu tłuczemy temat kiedy po prawej są tiry czy
    > inna masa złomu. Nikt tu nie pisze o blokowaniu lewego, czytanie
    > ze zrozumieniem nie boli...

    Chyba Ciebie. Było twierdzenie, że nie ma obowiązku w sytuacji gdy się
    NIE WYPRZEDZA.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2018-08-06 22:47:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-08-06 o 22:25, J.F. pisze:

    > To poszukaj i zacytuj.

    Chodziło o Konwencję Wiedeńską, którą Polska ratyfikowała pod koniec lat 80.

    --
    MN