  • 201. Data: 2018-08-21 13:45:30
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Niemcy już niejednokrotnie byli w błędzie (przez ostatnie 104 lata co
    > najmniej 2 razy!)
    >
    > Natomiast kolega kk kieruje się zapewne czystą logiką:
    > - co jest najbezpieczniejszym naziemnym środkiem transportu?
    > - kolej
    > - jak sprawić by autem jechało się bezpiecznie?
    > - proste: udawać kolejkę :)

    piko

  • 202. Data: 2018-08-21 14:21:31
    Temat: Re: Kiedy można. Odruchy i nawyki.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 21 Aug 2018 13:33:00 +0200, kk wrote:

    > Albo mam większe IQ od twojego :-)

    Niewykluczone. Możliwe, że masz także w oczach rentgeny przechodzące
    przez blachy wyprzedzanego samochodu, niczym superman. W takim wypadku
    chwytam za róg swój kręty bawoli, zwracam honor i kłaniam się nisko.

    Mateusz

  • 203. Data: 2018-08-21 15:59:40
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Niewykluczone. Możliwe, że masz także w oczach rentgeny przechodzące
    > przez blachy wyprzedzanego samochodu, niczym superman. W takim wypadku
    > chwytam za róg swój kręty bawoli, zwracam honor i kłaniam się nisko.

    One przechodzą przez blachy i ciastka, niczym masło.

  • 204. Data: 2018-08-21 20:07:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niewykluczone. Możliwe, że masz także w oczach rentgeny przechodzące
    > przez blachy wyprzedzanego samochodu, niczym superman. W takim wypadku
    > chwytam za róg swój kręty bawoli, zwracam honor i kłaniam się nisko.

    Pan Ockham mówi, że to po prostu trol;)

    Shrek

  • 205. Data: 2018-08-21 20:14:49
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-21 o 20:07, Shrek pisze:

    > Pan Ockham mówi, że to po prostu trol;)

    A łyżka?

  • 206. Data: 2018-08-21 20:25:51
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-20 o 09:59, Budzik pisze:

    > No jak to? Przeciez cały czas piszesz, ze chcesz pouczac ludzi na drodze!
    > Wiec co jak co ale powołanie jest ewidentnie! :)

    Powołanie motywowane zniecierpliwieniem jest kiepskim rodzajem powołania :-)

    > Jak widzisz robie to - TUTAJ.
    > Bo przeciez nie na drodze.

    No to kalkulujmy. Ile osób wyedukowałeś? :-) Jak ma się ilość
    grupowiczów stąd do ilości kierowców wymagających edukacji ? :-)

    > I mowisz ze to rowerzysta był problemem w tym filmiku i kilku nastepnym
    > (obejrzałem jakies 30 sekund)? ROTFL

    Ok, to może czas na to by sobie samochodem po ścieżkach rowerowych
    jeździć skoro to nie problem?

    > Marku, czy ty nie jestes zbyt nerwowy za kierownica?

    Ja? Zdecydowanie nie.

    > Ten rowerzysta absolutnie w niczym ci nie przeszkodził,

    Małe sprostowanie. Nie mi tylko filmującemu.

    > oczywiscie łamał
    > jakis przepis bo mu łatwiej kolarka po drodze jechac niz po sciezce z
    > kraweznikami etc

    Po pierwsze to nie kolarka.
    Po drugie ta ścieżka nie ma krawężników.
    Po trzecie ścieżka jest idealnie równa w odróżnieniu od ulicy obok.

    > ale czy ty nie lamiesz przepisów za kierownica?
    > Powtorze - wiecej wyrozumiałosci.

    Właśnie! I samochody sio na chodniki i ścieżki rowerowe! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 207. Data: 2018-08-21 20:30:19
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-20 o 12:21, kk pisze:

    > Jak zrobić wyświetlacz na tylną szybę? :-)

    Już są takowe :-D

    https://www.youtube.com/watch?v=4ZTsE7f-TIQ

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 208. Data: 2018-08-21 20:40:28
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-20 o 01:51, J.F. pisze:

    > I ta osobowka przez kilkanascie minut blokuje lewy pas ?

    Mało tego... zdarzyło mi się ze 2x natrafić na ciekawszy przypadek. W
    jednym z tych przypadków była kobieta za kierownicą więc nie wiem jak
    liczyć.

    Nikogo na prawym a gość lewym posuwa po obwodnicy. Daję znaki światłami
    z daleka. Nic... Z czystej ciekawości jadę za nim parę minut - nadal
    nic. Robię mu dzień w kabinie długimi światłami z bliższej odległości
    (było już szarawo) - nadal nic. Podjechałem bliżej, klakson - znów nic.
    Z wielkim znakiem zapytania na twarzy wyprzedziłem go prawym i
    pojechałem dalej. Ciekawość nie została zaspokojona.

    P.S.
    Kierownicę miał tam gdzie trzeba - po lewej :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 209. Data: 2018-08-21 20:48:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 20:40, mk4 pisze:
    > Jeśli musze chocby zdjać noge z gazu to jest wymuszenie pierwszenstwa.
    > Jasne?

    Załóżmy, że masz rację. I co? Jak uargumentujesz to, że oczekujesz od
    innych przepisowej jazdy, skoro sam łamiesz jeden przepis za drugim (ten
    o nie przekraczaniu prędkości i ten o zachowaniu bezpiecznego odstępu)?

    --
    MN

  • 210. Data: 2018-08-21 20:51:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.08.2018 o 20:48, Marcin N pisze:

    > Załóżmy, że masz rację. I co? Jak uargumentujesz to, że oczekujesz od
    > innych przepisowej jazdy, skoro sam łamiesz jeden przepis za drugim (ten
    > o nie przekraczaniu prędkości i ten o zachowaniu bezpiecznego odstępu)?

    I w końcu co robił w damskiej toalecie, czyli na lewym pasie;)

    Shrek