  • 171. Data: 2018-08-20 12:20:19
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 03:00, Budzik pisze:

    > Powtorze: droga nie jest miejscemm na takie "wychowywanie".

    A co? Ludzie niekumaci się. Wczoraj jechałem za takim co notorycznie
    zakręty ścinał mimo mijających go pojazdów. Gdzie się nauczy
    prawidłowego zachowania jak nie na drodze? Kwestia by się nauczył a nie
    odebrał to jako zniewagę.

    > Nie przejmuj sie: mnie tez czasami NADAL ponosi do takiego zachowania.

    No i widzisz, masz problem a nie o tym była mowa.

    > Byc moze powinienes sie do drogówki zapisac...

    ... gdyby drogówka zajmowała się pouczaniem kierowców. Jak pilnuje
    swojego interesu finansowego to należy postulować jej rozwiązanie by
    obiboki nie żerowały na nas.

  • 172. Data: 2018-08-20 12:21:40
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 19:18, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-08-19 o 03:00, Budzik pisze:
    >
    > Na drodze nie wywieszę tablicy z rysunkiem jak powinien zachować się
    > niepokorny kierowca. Nie skomunikuję się z nim głosowo również. Jedyne
    > co mogę zrobić to dać znaki długimi. Jeśli więcej osób będzie to
    > czyniło, to gość się w końcu zreflektuje i zrobi cokolwiek, choćby
    > zapyta sąsiada czemu mu wciąż błyskają gdy np. jedzie pod prąd.

    Jak zrobić wyświetlacz na tylną szybę? :-)

  • 173. Data: 2018-08-20 12:23:24
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Zgoda. ALE NIE NA DRODZE!!!
    > Zorganizuje kursy! Wez kase z uni i zrób to nawet za darmo dla ludzi!

    Tak nie trafi do "najbardziej potrzebujących"

  • 174. Data: 2018-08-20 12:26:22
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 09:59, Budzik pisze:

    > I mowisz ze to rowerzysta był problemem w tym filmiku i kilku nastepnym
    > (obejrzałem jakies 30 sekund)? ROTFL
    > Marku, czy ty nie jestes zbyt nerwowy za kierownica?
    > Ten rowerzysta absolutnie w niczym ci nie przeszkodził, oczywiscie łamał
    > jakis przepis bo mu łatwiej kolarka po drodze jechac niz po sciezce z
    > kraweznikami etc ale czy ty nie lamiesz przepisów za kierownica?
    > Powtorze - wiecej wyrozumiałosci.

    Kiedy właśnie przeszkadzał

  • 175. Data: 2018-08-20 12:30:07
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 12:57, Gorodek pisze:

    > Najgorsze jest to, że jedni i drudzy są leczeni za nasze pieniądze.

    Nie płacili ubezpieczeń?

  • 176. Data: 2018-08-20 12:31:27
    Temat: Re: Kiedy można. Odruchy i nawyki.
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-18 o 06:25, Gorodek pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

    > Każde naruszenie przepisów, w wyniku czego jest wypadek,
    > np. wyprzedzanie przed przejściem dla pieszych.

    Jak przejście wolne???

  • 177. Data: 2018-08-20 12:35:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 22:59, Budzik pisze:

    > Zeby przepuscic auto z naprzeciwka trzeba tylko delikatnie zwolnic i
    > odpowiednio widocznie dac znac temu z naprzeciwka ze moze jechac.

    I jeszcze nauczyć go korzystać z uprzejmości :-)

  • 178. Data: 2018-08-20 12:40:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 12:52, Shrek pisze:

    > Pozwolę sobie zacytować "Przepisy? Ja mam przepisy w sumie głeboko...
    > Liczy sie dla mnie w 99% przypadków zdrowy rozsadek."
    >
    > Po takim tekście nie miej pretensji, że wielu powątpiewa w twój zdrowy
    > rozsądek;)

    Przepisy są zasadniczo zapisem zdrowego rozsądku. Nie trzeba ich znać.

  • 179. Data: 2018-08-20 12:41:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 21:35, Shrek pisze:

    > Puszczę. Ale to nie ma nic wspólnego z maniem przepisów w dupie.

    Ma, ci których przepuszczasz a nie chcą skorzystać mają na względzie
    przepisy właśnie.

  • 180. Data: 2018-08-20 12:44:07
    Od: p...@g...com

    --Ludzie widzą to, co chcą widzieć. Mnie tam żaden Niemiec miejsca nie
    zrobił. Jadą lewym, nie umieją wyprzedzać.

    dramat. zrob z nimi porzadek :-)