    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Date: Mon, 20 Aug 2018 12:20:19 +0200
    <pk7hlt$jgs$4@node2.news.atman.pl> <pk7hsb$l9l$1@node2.news.atman.pl>
    <5b6757c3$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pki2f2$bsr$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pksqem$b0a$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl282g$o30$1@node1.news.atman.pl>
    <d2kex31w6h7a.duk8uyjkwkp7$.dlg@40tude.net>
    <pl4p2a$kt9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl76l7$sdm$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pla2t5$85m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2018-08-19 o 03:00, Budzik pisze:

    > Powtorze: droga nie jest miejscemm na takie "wychowywanie".

    A co? Ludzie niekumaci się. Wczoraj jechałem za takim co notorycznie
    zakręty ścinał mimo mijających go pojazdów. Gdzie się nauczy
    prawidłowego zachowania jak nie na drodze? Kwestia by się nauczył a nie
    odebrał to jako zniewagę.

    > Nie przejmuj sie: mnie tez czasami NADAL ponosi do takiego zachowania.

    No i widzisz, masz problem a nie o tym była mowa.

    > Byc moze powinienes sie do drogówki zapisac...

    ... gdyby drogówka zajmowała się pouczaniem kierowców. Jak pilnuje
    swojego interesu finansowego to należy postulować jej rozwiązanie by
    obiboki nie żerowały na nas.