  • 181. Data: 2018-08-20 17:14:31
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-08-2018 o 01:51, J.F. pisze:

    > I ta osobowka przez kilkanascie minut blokuje lewy pas ?

    Zależy jak daleko jedzie.
    Bywa, że nie zjeżdża nigdy.

  • 182. Data: 2018-08-20 17:38:32
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2018 o 11:56, kk pisze:

    > Odstęp zachowuje się by widzieć coś więcej niż tył poprzedzającego
    > samochodu.

    Koniecznie opowiedz o tym niemcom, bo u nich od prędkości zależy
    minimalny. Widać przy prędkości na niemieckich drogach zachodze egekty
    relatywistyczne, bo normalnie kąt widzenia nie zależy specjalnie od
    prędkości (no dobra widzenie tunelowe).

    Shrek

  • 183. Data: 2018-08-20 17:42:03
    Temat: Re: Kiedy można. Odruchy i nawyki.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2018 o 12:41, kk pisze:

    > Ma, ci których przepuszczasz a nie chcą skorzystać mają na względzie
    > przepisy właśnie.

    No i? Zresztą jak już taki skrupulatny jesteś to przeczytaj definicję
    wymuszenia pierwszeństwa i zastanów się czy można na kimś wymusić, jak
    sam zatrzymał się, zeby cię puścić z własnej uprzejmości (co innego jak
    jest więcej pasów i wymusi na kimś innym - wtedy nie puszczam).

    Shrek

  • 184. Data: 2018-08-20 18:20:45
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 20 Aug 2018 12:31:27 +0200, kk wrote:

    > Jak przejście wolne???

    W tym rzecz, że wyprzedzając przed przejściem nie wiesz czy wolne.
    Dlatego wyprzedzać przed przejściem po prostu nie należy.

    Mateusz

  • 185. Data: 2018-08-20 19:58:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 17:38, Shrek pisze:

> [...]
    > minimalny. Widać przy prędkości na niemieckich drogach zachodze egekty
    > relatywistyczne, bo normalnie kąt widzenia nie zależy specjalnie od

    Co ja mam opowiadać jak Ty w nich tak wierzysz?

    Ja tam obstaję, że wystarczy widzieć daleko do przodu i można jechać na
    styk. Np tirem za osobówką. Albo pociągiem drogowym. Tyle, że z reguły
    jedzie się za kimś przed kim drogi nie widać i wtedy trzeba mieć czas na
    zahamowanie kiedy tamten zahamuje. Wystarcza na normalne hamowania, na
    awaryjne nie.

  • 186. Data: 2018-08-20 19:59:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 12:44, p...@g...com pisze:
    > --Ludzie widzą to, co chcą widzieć. Mnie tam żaden Niemiec miejsca nie
    > zrobił. Jadą lewym, nie umieją wyprzedzać.
    >
    > dramat. zrob z nimi porzadek :-)

    A to nie tylko moja opinia. Usłyszałem nim się tam wypuszczałem.

  • 187. Data: 2018-08-20 20:02:37
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 17:42, Shrek pisze:

> [...]
    > sam zatrzymał się, zeby cię puścić z własnej uprzejmości (co innego jak
    > jest więcej pasów i wymusi na kimś innym - wtedy nie puszczam).

    No i? Co to ma do stania i niekorzystania z uprzejmości?

  • 188. Data: 2018-08-20 20:04:17
    Od: kk <k...@o...pl>

    > W tym rzecz, że wyprzedzając przed przejściem nie wiesz czy wolne.

    Jak "nie wiem" jak wiem?

    > Dlatego wyprzedzać przed przejściem po prostu nie należy.

    No nie, wyprzedzanie na przejściu jest często niebezpieczne, ale jak
    jest bezpieczne to .. jest bezpieczne.

  • 189. Data: 2018-08-20 20:46:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2018 o 19:58, kk pisze:

    > Ja tam obstaję, że wystarczy widzieć daleko do przodu i można jechać na
    > styk. Np tirem za osobówką.

    No a niemcy są innego zdania. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo drogowe to
    jestem skłonny uwierzyć im niż twojemu głębokiemu przekonaniu, że
    siedzenie na dupie jest bezpieczniejsze niż jazda z dwu-trzysekundowym
    odstępem,

    Shrek

  • 190. Data: 2018-08-20 20:48:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2018 o 20:02, kk pisze:

    > No i? Co to ma do stania i niekorzystania z uprzejmości?

    W sumie to nie mam pojęcia - ty zacząłeś. Nie chcesz nie korzystaj.

    Shrek