  • 11. Data: 2010-02-18 15:53:14
    Temat: Re: Kiedy 550D?
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > J-L-F pisze:
    >>> Potrzebuję trzy sztuki na kotlety.
    >>
    >> Tylko 50D.
    >> Lub 5D oraz 7D.
    >> I nie kombinuj, nic się nie da ugrać.
    >
    > Zieeew...
    > Zresztą nie ja płacę.

    Nie sądzisz, że justowanie obiektywu w body, tak żeby uzyskać najlepszą
    rozdzielczość (ograniczoną filtrem na matrycy) to problem informatyczny
    a nie fizyczny?

  • 12. Data: 2010-02-18 16:21:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
    > Nie sądzisz, że justowanie obiektywu w body, tak żeby uzyskać najlepszą
    > rozdzielczość (ograniczoną filtrem na matrycy) to problem informatyczny
    > a nie fizyczny?

    Sądzę, że pójdę do sklepu, wybiorę trzy sztuki, zapnę tam trzy
    obiektywy, sprawdzę i już ich nie odepnę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-02-18 16:21:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > na kotlety to lepiej dobry schab kupić ;-)

    Oj niestety, życie nie zawsze jest takie przyjemne :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 14. Data: 2010-02-19 06:37:12
    Od: tompolex <t...@w...wiesz.to.usun.pl>

    Piotr F. pisze:

    > http://www.bhphotovideo.com/c/product/675617-REG/Can
    on_4462B001_Canon_EOS_Rebel_T2i.html

    Gdyby sie komus nie chcialo klikac :

    "Important Notice! This is a new item. It is not available yet. We have
    no arrival date at this time. "

  • 15. Data: 2010-02-19 06:55:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr F. pisze:
    > http://www.bhphotovideo.com/c/product/675617-REG/Can
    on_4462B001_Canon_EOS_Rebel_T2i.html

    Może się uda poczekać. Ciekawe jak tam będzie z video, a konkretnie z
    dynamiką...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 16. Data: 2010-02-19 09:09:57
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-02-19 07:55, Janko Muzykant pisze:

    > Może się uda poczekać. Ciekawe jak tam będzie z video, a konkretnie z
    > dynamiką...

    Nie mam skali porównania, ale przepały w kontrastowych scenach są wyraźne:

    http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos550d/

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 17. Data: 2010-02-19 10:59:40
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Ja juz sie ciesze na moj nowy aparacik :-)

    Pytanie do Muzykanta.

    Czy Twoim zdaniem video z 550D bedzie gorsze niz z 7D?

    Roznice w zdolnosci robienia fotek miedzy tymi aparatami nie przekonuja mnie
    do wydania dodatkowej kasy za 7D stad moje przekonanie, ze bardziej po
    drodze bedzie mi z 550D. Moze jednak roznice w video beda znaczace?

    Tak czy siak z tego co widze, oba aparaty kreca piekne filmy.

    Polon

  • 18. Data: 2010-02-19 11:14:19
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-19 11:59, Polon pisze:
    > Tak czy siak z tego co widze, oba aparaty kreca piekne filmy.

    Na zaostrzenie apetytu link do filmowych sampli ;)
    http://vimeo.com/9299513

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 19. Data: 2010-02-19 14:08:08
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > http://vimeo.com/9299513

    Bardzo przyjemna zonka :-)

    Polon

  • 20. Data: 2010-02-19 16:51:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Polon pisze:
> [...]
    > po drodze bedzie mi z 550D. Moze jednak roznice w video beda znaczace?
    >
    > Tak czy siak z tego co widze, oba aparaty kreca piekne filmy.

    No właśnie, nie wiem tego do końca gdyż bardzo trudno porównać dynamikę
    różnych ujęć. Najprawdopodobniej w 7 i 550 jest porównywalnie, albo
    tylko lekko lepiej niż w 500D, który ma tę dynamikę typowo ''slajdową''.
    Filmy, które są tam pokazane nie grzeszą ową, a słoneczne sceny mają
    głębokie cienie wpadające w czernie. A ponieważ ja bardzo lubię dużą
    dynamikę, to się nacierpiałem sporo. Różnica między stopklatką, a
    zdjęciem jest kolosalna, kiedyś tu pokazywałem:
    http://grejt.grejt.pl/temp/500d_zdjecie.jpg
    http://grejt.grejt.pl/temp/500d_film.jpg

    Ale na filmie tak to nie razi. Chętnie bym się nim pochwalił, ale wciąż
    nie mogę.

    W każdym razie na film jakości ''rawowej'' wciąż musimy czekać. Na razie
    dano nam kontrolowaną go i wysokie czułości.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/