  • 41. Data: 2008-09-21 08:03:14
    Temat: Re: Kary dla &TP
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Uprzywilejowani nie tylko zarobia ale tez dostana ogromna infrastrukture
    > w prezencie od panstwa i to w skali calego kraju.
    > Zaczynaja po kolei byc realizowane wojewodzkie sieci szerokopasmowe.
    > Porozumienie pomiedzy urzedami marszalkowskimi a &tp bedzie wygladac tak:
    > http://www.wrotamalopolski.pl/root_bip/bip_w_malopol
    sce/root_um/podmiotowe/zarzad/uchwaly/2007/6194
    > Wojewodztwo kladzie kable swiatlowodowe do miejsc wskazanych przez &tp,
    > &tp spina te kable swoimi urzadzeniami dostepowymi i wszystko zalatwione.
    > Naiwni sie ciesza ze wejda do swiatlowodu bez pominiecia urzadzen
    > dostepowych &tp.
    >
    > art

    Bardzo ciekawa lektura. Szczegolnie zwraca uwage punkt 6 w paragrafie 1
    Uchwaly poniewaz dalsze punkty uchwaly, a dokladnie zawarte w paragrafie 5
    wskazuja na to napisal przepisca art, a wiec nie do konca cala Uchwala tak
    samo traktuje wszystkich operatorow.

  • 42. Data: 2008-09-21 17:29:22
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Miroslaw Jaworski <m...@i...pl> wrote:

    > A ja tylko dodam, że gdyby plnog to była jakaś inicjatywa-krzak, jak
    > to niewypowiedzianie sugeruje jeden z przedmówców, to zapewne ciężko
    > byłoby o niej przeczytać na głównej stronie Cisco Polska.

    Co to jest Cisco Polska? :-)

    --
    ŁT

  • 43. Data: 2008-09-21 18:42:11
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll>

    > Generalnie nie lubię się licytować, ale skoro rzucasz rękawicę... Mam w
    > domu
    > "radiuffke" i - właśnie zmierzyłem - 30Mb/s down i 20 >Mb/s up. Tak słabo
    -->

    Tomek rzuć jeszcze czasami do popularnych portali :)

    --
    wojtek

  • 44. Data: 2008-09-23 23:47:24
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Wojtek napisał:

    > Tomek rzuć jeszcze czasami do popularnych portali :)

    Do których sobie stryjenka życzy? :)

    --
    TOM

  • 45. Data: 2008-10-05 12:23:25
    Od: gito <g...@n...gmail.niespamuj.com>

    Tomasz Śląski pisze:

> [...]
    > domu "radiuffke" i - właśnie zmierzyłem - 30Mb/s down i 20 Mb/s up. Tak
    > słabo to wypada z powodu miernego CPE u mnie, który przy 30 Mb/s

    Ja dorzuce coś od siebie w chwili obecnej mieszkam w Czechach.
    posiadam tu łącze 10Mb/s down i 1Mb/s Up tutaj to kosztuje 490koron
    czyli jest to jakieś 65zl rzeczywiście to tak działa jak napisane.
    20/2 Mb/s kosztuje jakieś 100zl teraz znajdźcie mi firmę w Polsce która
    przebije tę cenę.
    Większość ISP tutaj ma dosyć ciekawa politykę cenową cena jaką płace z
    internet się nie zmienia tylko w ciągu roku szybkość wzrasta 2-4x.
    Widać że nasz piękny kraj ma jeszcze daleeeko.

    --
    Gito

  • 46. Data: 2008-10-05 17:28:52
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 05.10.2008 gito <g...@n...gmail.niespamuj.com> napisał/a:
    > Ja dorzuce coś od siebie w chwili obecnej mieszkam w Czechach.
    > posiadam tu łącze 10Mb/s down i 1Mb/s Up tutaj to kosztuje 490koron
    > czyli jest to jakieś 65zl rzeczywiście to tak działa jak napisane.
    cóż.. my dajemy w naszej małej osiedlówce 5/2 w cenie 55zł.
    W nocy powiększamy dwukrotnie. Przy czym - brakuje tylko jakiejś
    motywacji by dać 10/2 w tej samej cenie ;)

    > Większość ISP tutaj ma dosyć ciekawa politykę cenową cena jaką płace z
    > internet się nie zmienia tylko w ciągu roku szybkość wzrasta 2-4x.
    hm... a to nie jest norma? ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 47. Data: 2008-10-07 19:36:47
    Od: Kazik <k...@n...noip.pl>

    futszaK pisze:
    > Niedawno &TP zaproponowała,że zamiast płacić kary wymierzone przez UKE,
    > chce inwestować na terenach wykluczenia cyfrowego.

    Oj naiwni,naiwni... Czy tzw. Telekomunikację Polską (czytaj francuską),
    należącą do rządu francuskiego da skrzywdzić Sarkozy? Czy właśnie TP nie
    odwołała się do UE a dokładnie do jakiejś tam komisji, w której wysokich
    władzach jest bodajże Francuz?

    Jakiś tam inwestycje wiejskie to tylko mydlenie oczu. Gdyby to się
    opłacało, byłoby dawno zrobione. No bo przecież mamy wolny rynek w
    telekomunikacji i dziki kapitalizm - czyż nie - a może go jeszcze nie ma?

    Największe zło jakie poczyniono przy sprzedaży Tepsy, to
    przekazanie/sprzedanie im kanalizy kablowej, w której dla konkurencji z
    oczywistych powodów brakuje zawsze miejsca. I to jest największa zakała.

    Kazek

  • 48. Data: 2008-10-07 23:46:49
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Kazik napisał:

    > Największe zło jakie poczyniono przy sprzedaży Tepsy, to
    > przekazanie/sprzedanie im kanalizy kablowej, w której dla konkurencji z
    > oczywistych powodów brakuje zawsze miejsca. I to jest największa zakała.

    Operatorów obowiązuje umowa ramowa na dzierżawę kanalizacji TP i jest
    dostępny bat w postaci skargi do UKE na uzasadnione podejrzenie, że TP
    bezzasadnie odmawia dostępu. Z moich doświadczeń wynika, że Tepsa nieco na
    zapas wydaje pozytywne warunki na dzierżawę kanalizy. Skutek jest taki, że
    możesz w trakcie budowy napotkać po drodze dowolne atrakcje w postaci
    zamulonych, niedrożnych albo oberwanych odcinków i musisz sobie radzić sam.
    Alternatywnie możesz oczywiście zgłosić do TP problem i wnieść o wyznaczenie
    trasy obejściowej, ale to trwa i kosztuje.

    --
    TOM