  • 11. Data: 2008-09-16 18:13:07
    Temat: Re: Kary dla &TP
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Marcin Kuczera wrote:

    > Ty weź się kup na rozwijaniu firmy a nie na kopaniu się z koniem.
    > Strata czasu..

    skup, mała errata

    Marcin

  • 12. Data: 2008-09-16 20:22:32
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marcin Kuczera wrote:

    > Ty weź się kup na rozwijaniu firmy a nie na kopaniu się z koniem.
    > Strata czasu..

    uważam że satysfakcja z bycia autorem jednego z dziwniejszych pomysłów o
    którym dyskutuje się w mediach - bezcenne

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 13. Data: 2008-09-16 20:52:04
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    futszaK wrote:
    > uważam że satysfakcja z bycia autorem jednego z dziwniejszych pomysłów o
    > którym dyskutuje się w mediach - bezcenne

    To się nazywa megalomania, a nie satysfakcja. A tak naprawdę, gdybyś
    cokolwiek wiedział o temacie, o polskim rynku internetowym, o
    regulacjach itp, to byś ten temat poruszył na plnogu (http://plnog.pl/),
    a nie na grupie newsowej. I to ci ludzie podsuwają pomysły, a nie
    klikacz z polipa.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 14. Data: 2008-09-17 06:03:22
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > To się nazywa megalomania, a nie satysfakcja.

    czy Szanowny Kolega aby nie przesadza ?

    Skoro dochodza do glosu ludzie uwazający, że neostrada 6/pol megabita to
    szybki Internet, w czasie kiedy kazdy dzieciak,wie ze lekko podstarzaly
    pecet ma przylacze 100/100 to moze warto naprostować opinie publiczna
    wywolujac dyskusje a temat ?
    Ja bym przy okazji przypomniał o budowanych pare lat temu za ciezkie
    pieniądze podatnnika radiodostępach telefonicznych na wsiach,ktore po
    niecalych 10 latach nie nadaja sie do niczego z powodu ich
    technologicznego zacofania. Teraz proponuje sie nam powtorke z historii,
    pakujac ogromne pieniadze podatnika w ADSL na wsiach, ktory za pare lat
    stanie sie tak samo przestarzaly technologicznie.

> [...]
    > regulacjach itp, to byś ten temat poruszył na plnogu (http://plnog.pl/),
    > a nie na grupie newsowej. I to ci ludzie podsuwają pomysły, a nie

    .i z czyjej strony bije megalomania... :>

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 15. Data: 2008-09-17 06:22:41
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > pakujac ogromne pieniadze podatnika w ADSL na wsiach, ktory za pare lat
    > stanie sie tak samo przestarzaly technologicznie.

    Ja tam się nie znam, ale (właśnie dlatego) chciałbym wiedzieć, co można
    w tej sytuacji zrobić dla wsi, będą telekomuną.

    I co z tymi radiodostępami telefonicznymi? Co to jest i dlaczego się do
    niczego nie nadaje?

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 16. Data: 2008-09-17 06:30:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > I co z tymi radiodostępami telefonicznymi? Co to jest i dlaczego się do
    > niczego nie nadaje?

    bo działały na 2.4GHz i UKE kazał wyłączyć a klientów przenieść na inne
    systemy (tam gdzie się da to kable, a tam gdzie się nie da to na GSM)
    oczywiście Internet na tym dziadostwie zapomnij, pomimo że jak to
    stawiano to było wiadomo że część usług na tym nie pójdzie, tyle że
    wtedy mówiono że po co na wioskach Internet albo fax...

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 17. Data: 2008-09-17 06:35:19
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > bo działały na 2.4GHz i UKE kazał wyłączyć a klientów przenieść na inne
    > systemy (tam gdzie się da to kable, a tam gdzie się nie da to na GSM)

    Dlaczego kazał wyłączyć? Czy telekomuna mogła to z góry
    wiedzieć/przewidywać/podejrzewać, instalując to coś?

    > oczywiście Internet na tym dziadostwie zapomnij, pomimo że jak to
    > stawiano to było wiadomo że część usług na tym nie pójdzie, tyle że
    > wtedy mówiono że po co na wioskach Internet albo fax...

    Ja kiedyś widziałem w Poznaniu radiolinie 2.4GHz na bazie urządzeń firmy
    Aperto - GTS oferował na czymś takim 2 megabity, ale nie wiem, czy to
    ten sam wynalazek, czy tylko częstotliwość. W każdym razie to się
    sprawowało całkiem nieźle.

  • 18. Data: 2008-09-17 07:24:04
    Od: Tomasz Ochal <b...@w...pl>

    futszaK pisze:

> [...]
    > stawiano to było wiadomo że część usług na tym nie pójdzie, tyle że
    > wtedy mówiono że po co na wioskach Internet albo fax...

    Jakie 2.4 GHz? Wiesz o czym piszesz?
    I skąd Ci się wzięły pieniądze podatników skoro 10 lat temu TP była już
    S.A.?

    Pozdrawiam
    TomekO

  • 19. Data: 2008-09-17 07:28:21
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > Dlaczego kazał wyłączyć? Czy telekomuna mogła to z góry
    > wiedzieć/przewidywać/podejrzewać, instalując to coś?

    ta sama TPSA drukując kolorowe foldery na kredowym papierze w którym
    pisałą, że komputer+telefon to duet przyszłości nie była w stanie
    przewidzieć, że na tym to działać nie będzie ?

> [...]
    > Aperto - GTS oferował na czymś takim 2 megabity, ale nie wiem, czy to
    > ten sam wynalazek, czy tylko częstotliwość. W każdym razie to się

    nie porównuj GTSu, działającego w miastach na warunkach rynkowych, do
    &TP,która chce po raz kolejny sięgać do kieszeni podatników, aby
    zbudować infrastrukture, która za 2-3 lata okaże się przestarzała i
    znowu będzie lament i zgrzytanie zębów że wieś jest zacofana

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 20. Data: 2008-09-17 07:40:58
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Tomasz Ochal wrote:

    > Jakie 2.4 GHz? Wiesz o czym piszesz?

    gdzieś był harmonogram wyłączeń, zresztą jakiś tepsiarz do mnie swego
    czasu dzwonił żebym zwolnił kanały bo im radiodostępy telefoniczne
    zakłócam co wywołało moje straszliwe zdziwienie

    > I skąd Ci się wzięły pieniądze podatników skoro 10 lat temu TP była już
    > S.A.?

    jeśli nawet pieniądze nie trafiły wprost z budżetu to poprzez na siłe
    utrzymywany monopol TPSA i będący jego konsekwencją zawyżone ceny za
    wszelkie usługi telekomunikacyjne

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net