  • 11. Data: 2011-05-02 16:36:31
    Temat: Re: Karty SIM USIM
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    jadryś <a...@o...pl> wrote:

    > Tak, mam zasięg, - na wyświetlaczu pokazuje 4 kreski na 5 możliwych.. A
    > sieć to Orange. Telefon Samsung Monte.

    W św.p. idei to możliwe, ze stara karta nie obsługuje UMTS - zadzwoń i ich
    przesłuchaj.

  • 12. Data: 2011-05-02 17:39:00
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-02 18:36, Maciej Bebenek pisze:

    > W św.p. idei to możliwe, ze stara karta nie obsługuje UMTS - zadzwoń i ich
    > przesłuchaj.

    No i tak planuję zrobić. Ale przedtem chciałem "zasięgnąć języka" na
    grupie w tej sprawie.

  • 13. Data: 2011-05-02 19:48:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    jadryś <a...@o...pl> wrote:

    > No i tak planuję zrobić. Ale przedtem chciałem "zasięgnąć języka" na grupie w tej
    sprawie.

    Nie obsługuje nie dlatego, ze nie może, tylko dlatego, ze ma takie
    ustawienia.
    Wiec dzwon i mów, ze 3G nie działa, a powinno :-)
    No chyba, ze masz abonament z ubiegłego wieku, to mogą nie chciec
    przelaczyc.

  • 14. Data: 2011-05-03 20:50:28
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-02 21:48, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > Wiec dzwon i mów, ze 3G nie działa, a powinno :-)
    > No chyba, ze masz abonament z ubiegłego wieku, to mogą nie chciec

    Nie mam żadnego abonamentu, - to telefon na kartę. A więc nie za bardzo
    ma sens blokowania mi jakichś usług. A czy istnieje taka możliwość że to
    winien jest telefon? Karta jest Orange, a telefon z normalnego sklepu. I
    czy to właśnie nie o to chodzi? Bo innych możliwości chyba nie ma, -
    albo karta albo niekompatybilny z siecią telefon?

  • 15. Data: 2011-05-03 22:19:09
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-05-03 22:50, jadryś pisze:

> [...]
    > czy to właśnie nie o to chodzi? Bo innych możliwości chyba nie ma, -
    > albo karta albo niekompatybilny z siecią telefon?

    Zacznij od telefonu na gwiazdka cośtam. A możliwości jest dużo więcej -
    np. brak uprawnień danej karty SIM w HLR.

  • 16. Data: 2011-05-04 08:54:06
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 00:19, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Zacznij od telefonu na gwiazdka cośtam. A możliwości jest dużo więcej -
    > np. brak uprawnień danej karty SIM w HLR.

    Chyba sprawa się już ostatecznie wyjaśniła. - Chodzi o kartę, gdy
    uruchomię GPS i Google Maps przez wi-fi wszystko chodzi, - próba
    uruchomienia w zasięgu 3G, - pokazuje się komunikat - "oczekiwanie na
    pozycję". Kilkukrotne, kolejne próby nic nie zmieniają - nadal ten sam
    komunikat. Przełączam na obsługę sieci 2G i GPS pracuje prawidłowo. A
    więc prawie na 100% chodzi o kartę. Gdy znajdę trochę czasu to wymienię
    w salonie na tą USIM.
    Jeszcze jedno pytanie: czy taka karta USIM będzie prawidłowo obsługiwała
    telefony które nie mają obsługi 3G?