  • 1. Data: 2011-05-01 17:30:50
    Temat: szukam sterownika do czytnika kart sim
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kupiłem kilka lat temu, leży, bo zgubiłem stery

    podobny do tego
    http://allegro.pl/czytnik-kart-sim-oprogramowanie-fa
    ktura-vat-i1554553553.html

    naklejka apt-bw
    wewnątrz napis AL-2303-A1

  • 2. Data: 2011-05-02 09:20:47
    Temat: Re: szukam sterownika do czytnika kart sim
    Od: Kuba <k...@g...com>

    Z ciekawości zapytam, czy taki czytnik ma więcej zastosowań niż
    kopiowanie numerów i sms'ów (na co jest gamma innych sposobów za które
    nie trzeba płacić) ?

  • 3. Data: 2011-05-02 14:16:43
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > kupiłem kilka lat temu, leży, bo zgubiłem stery

> [...]

    Driver i soft tu:

    http://thepiratebay.org/torrent/3746816/Simmax_USB__
    _Serial_Sim_Card_Reader_Software___Driver

    --

    M.

  • 4. Data: 2011-05-02 15:34:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Z ciekawości zapytam, czy taki czytnik ma więcej zastosowań niż
    > kopiowanie numerów i sms'ów (na co jest gamma innych sposobów za które
    > nie trzeba płacić) ?

    może i gama ale to jest najbardziej uniwersalne

  • 5. Data: 2011-05-03 09:41:33
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 1 Maj, 19:30, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > kupiłem kilka lat temu, leży, bo zgubiłem stery

> [...]
    Po co Ci oddzielnie stery, ktore sa i tak w Windowsie? Tam sa
    wszelkie wystarczajace drivery pod czytniki USB.

  • 6. Data: 2011-05-03 12:45:13
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    > Po co Ci oddzielnie stery, ktore sa i tak w Windowsie? Tam sa
    > wszelkie wystarczajace drivery pod czytniki USB.

    Wrrr!
    Czytnik kart SIM.
    BTW, co to jest czytnik USB?

    --

    M.

  • 7. Data: 2011-05-03 14:20:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-03 14:45, Marian pisze:

    > Użytkownik "Janeo"<j...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > Wrrr!
    > Czytnik kart SIM.
    > BTW, co to jest czytnik USB?

    Może mu chodziło o czytnik kart pamięci. Nie potrafisz się domyślić?

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-05-03 16:34:34
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    Może mu chodziło o czytnik kart pamięci. Nie potrafisz się domyślić?

    Może...
    Ale dlaczego ja mam się domyślać o co facetowi chodzi, skoro nie chce mu
    przeczytać ze zrozumieniem tematu?
    EOT

    --

    M.

  • 9. Data: 2011-05-04 14:11:31
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 3 Maj, 18:34, "Marian" <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> wrote:
> [...]
    >
    > Może...
    > Ale dlaczego ja mam się domyślać o co facetowi chodzi, skoro nie chce mu
    Oczywiscie mialem na mysli czytnik kart pamieci - chodzi o sim, sorry
    pomylka