  • 1. Data: 2012-10-30 00:43:43
    Temat: Karta pamieci zablokowana
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Mam problem z Karta SD. Aparat nie chce sie z nia uruchomic "bo jest
    zablokowana" komputer przez wbudowany czytnik podaje ze jest tylko do
    odczytu a czytnik taki zewnetrzny, tani na USB bez problemu zapisuje,
    odczytuje, formatuje,itp...
    Blokada zapisu (ten fizyczny suwak) gdzies zginal wlasnie to zauwazylem bo
    karta nie byla uzywana od wakacji. Da sie to jakos naprawic, przelozyc
    wnetrznosci, zakleic albo bo co...? Karta troche droga (Sandisk ExtremeIII
    30MB/s), wiec szkoda by bylo i nie moge ej uzyc do niczego innego niz
    aparat, wszystkie telefony mam na microSD.
    Da sie cos z tym zrobic? Gogglam i googlam i nie wiele to daje.

  • 2. Data: 2012-10-30 12:48:23
    Temat: Re: Karta pamieci zablokowana
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 23:43:43 +0000, 2late napisał(a):

> [...]
    > aparat, wszystkie telefony mam na microSD.
    > Da sie cos z tym zrobic? Gogglam i googlam i nie wiele to daje.

    gdzieś ostatnio widziałem opis że ten suwaczek to tylko mechaniczny sygnał
    dla czytnika - wystarczy go zakleić taśmę klejącą (dla pewności
    nieprzejrzystą) - i bedzie wszystko działać.

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 3. Data: 2012-10-30 15:49:45
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-10-30 12:48, Danny pisze:

    > gdzieś ostatnio widziałem opis że ten suwaczek to tylko mechaniczny sygnał
    > dla czytnika - wystarczy go zakleić taśmę klejącą (dla pewności
    > nieprzejrzystą) - i bedzie wszystko działać.

    Zgadza się, zupełnie jak przy dyskietkach 5,25":

    http://www.wikihow.com/Fix-a-Broken-Lock-on-SD-Cards

    T.

  • 4. Data: 2012-10-30 19:19:15
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 30/10/2012 2:49 PM, Tomasz Finke wrote:

    > Zgadza się, zupełnie jak przy dyskietkach 5,25":
    >
    > http://www.wikihow.com/Fix-a-Broken-Lock-on-SD-Cards

    Dzieki panowie. :)
    Wpadlem na to jeszcze wczoraj w nocy. Jako ze sama tasma nie dala rady, po
    wyslaniu posta na grupe, z braku innych pomyslow, wycialem dwa malutkie
    kawalki grubego papieru i to obkleilem tasma. Troche ciasno ale weszlo i
    dziala, mam nadzieje ze na dluzej.