    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Karta pamieci zablokowana
    Date: Mon, 29 Oct 2012 23:43:43 +0000

    Mam problem z Karta SD. Aparat nie chce sie z nia uruchomic "bo jest
    zablokowana" komputer przez wbudowany czytnik podaje ze jest tylko do
    odczytu a czytnik taki zewnetrzny, tani na USB bez problemu zapisuje,
    odczytuje, formatuje,itp...
    Blokada zapisu (ten fizyczny suwak) gdzies zginal wlasnie to zauwazylem bo
    karta nie byla uzywana od wakacji. Da sie to jakos naprawic, przelozyc
    wnetrznosci, zakleic albo bo co...? Karta troche droga (Sandisk ExtremeIII
    30MB/s), wiec szkoda by bylo i nie moge ej uzyc do niczego innego niz
    aparat, wszystkie telefony mam na microSD.
    Da sie cos z tym zrobic? Gogglam i googlam i nie wiele to daje.