  • 1. Data: 2012-10-29 19:01:47
    Temat: Chińczyk godny polecenia
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    Niestety nic nie mogę polecić ponieważ właśnie sam szukam :)

    Przejrzałem już trochę sprzętu o dziwnych nazwach ale jakoś nie mogę
    trafić, być może próżny trud :(
    Generalnie szukam jasnego obiektywu z rozsądną matrycą do fotografii w
    "artystycznym" świetle i w dobrej cenie.

    Może jednak jest coś godnego polecenia, czasem się nawet chińczyk niezły
    trafi? Chodzi o to żeby nie wydać więcej niż jakieś 1k - 2k PLN, a mieć
    odpowiednik czegoś markowego za >5k PLN, oczywiście cudów nie oczekuję :)
    Sprowadzę sobie sam, instrukcja też nie musi być po europejsku :)

  • 2. Data: 2012-10-29 21:43:33
    Temat: Re: Chińczyk godny polecenia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    HGW wrote:
> [...]
    > PLN, a mieć odpowiednik czegoś markowego za >5k PLN, oczywiście cudów
    > nie oczekuję :) Sprowadzę sobie sam, instrukcja też nie musi być po

    ale czego ty szukasz właściwie drogi kolego?

    Chińczyków najłatwiej dorwać w Wólce Kossowskiej

  • 3. Data: 2012-10-29 21:43:55
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-10-29, HGW <h...@h...abuse> wrote:
> [...]
    > odpowiednik czegoś markowego za >5k PLN, oczywiście cudów nie oczekuję :)
    > Sprowadzę sobie sam, instrukcja też nie musi być po europejsku :)

    Nie ma.

    pozdrawiam,
    PK

  • 4. Data: 2012-10-29 22:33:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-10-29 19:01, HGW pisze:
> [...]
    > odpowiednik czegoś markowego za >5k PLN, oczywiście cudów nie oczekuję :)
    > Sprowadzę sobie sam, instrukcja też nie musi być po europejsku :)

    Są takie różne 1100D, D3100, epl-1 itd, są chińskie i dają jakość
    porównywalną z ''markowym za >5k PLN'', do niedawna zwanymi również
    pięcioma tysiącami.

    --
    pozdrawia Adam
    /jadam kebaby, ale jestem pacyfistą/