  • 1. Data: 2011-05-05 11:29:42
    Temat: Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    jak w temacie

    Arek.

  • 2. Data: 2011-05-05 14:34:35
    Temat: Re: Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Arek. wrote:

    > jak w temacie

    Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05.

    btw. tefałeny hade mamy od wczoraj w CP.

    Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

    > Arek.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-05 15:00:07
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

    akurat ja mam N-kę i Polsat HD oglądam z naziemnej w W-wie już ponad miesiąc
    a F1 nie oglądam

    Arek.

  • 4. Data: 2011-05-05 15:02:35
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Arek. wrote:

    > Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)
    >
    > akurat ja mam N-kę i Polsat HD oglądam z naziemnej w W-wie już ponad
    > miesiąc a F1 nie oglądam

    No to poza tym to nie ma co tam oglądać. Czasem siatkówka, jak są
    mistrzostwa.

    Ja też oglądam Polsat z dvb-t ale niestety tylko w 16:9

    > Arek.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-05 15:42:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-05 16:34, bufi pisze:

    > Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05.

    A kto tak orzekł?

    > btw. tefałeny hade mamy od wczoraj w CP.

    Zgadza się - dzień wcześniej i do tego piękny b* w
    liście kanałów ;)

    > Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

    Na RTL nie było?

  • 6. Data: 2011-05-05 16:30:56
    Temat: Re: Kanały Polsatu już dołączyli=?ISO-8859-2?Q?do_N-ki?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Artur Maśląg wrote:

    > A kto tak orzekł?

    Najpierw poszła plota,że będą. Póżniej info na satkurierze, że
    1.05 podpisali umowę i wszyscy oczekiwali,że zaświecą wieczorem.
    Dobrze, że w ogóle są. Szkoda tylko, że na TVN to nic właściwie nie ma.

    > Zgadza się - dzień wcześniej i do tego piękny b* w
    > liście kanałów ;)

    Mam CAM, nie interesuje mnie lista ;)

    > Na RTL nie było?

    Było i jest ale, nie w HD i przerywane co ~10 min. reklamami Krombacha
    czy czegoś tam. Nie da się oglądać. Polsat jaki jest kazdy widzi, ale
    nigdy nie przerywa reklamami transmisji na żywo. Wiem,wiem Borowczyk
    ale to juz zupełnie inna historia...

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-05-05 17:20:06
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05.
    >
    > btw. tefałeny hade mamy od wczoraj w CP.
    >
    > Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

    > Pozdrawiam

    Murzynom wlaczyli polsat ale czad.

    :):):):):)

  • 8. Data: 2011-05-05 17:33:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-05 18:30, bufi pisze:

    > Najpierw poszła plota,że będą. Póżniej info na satkurierze, że
    > 1.05 podpisali umowę

    Aha, znaczy na podstawie plot stwierdziłeś, że miało być od 1.05.

    > i wszyscy oczekiwali,że zaświecą wieczorem.

    Aha, to od momentu podpisania umowy kanały miały się automagicznie
    pojawić w ofercie. No, no, odważne teorie :)

    > Dobrze, że w ogóle są.

    Jest mi w zasadzie obojętne - podpisali umowę to i są. Dodatkowo i tak
    musieliby jakąś podpisać w związku z darmową emisją naziemną.

    > Szkoda tylko, że na TVN to nic właściwie nie ma.

    Przykro mi - to samo można powiedzieć o Polsacie. Nie ma obowiązku
    oglądania.

    > Było i jest ale, nie w HD

    Nie w HD?
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_bro
    adcasters

    > i przerywane co ~10 min. reklamami Krombacha
    > czy czegoś tam.

    Krombachera i z tymi minutami też przegiąłeś.

    > Nie da się oglądać.

    No cóż, masz prawo do własnej opinii - da się oglądać, do tego jest
    powszechnie dostępne i sama transmisja zdaje się jest bardziej
    profesjonalna...

    > Polsat jaki jest kazdy widzi, ale
    > nigdy nie przerywa reklamami transmisji na żywo.

    Nie? Mam wrażenie, że reklam tam jest od jasnej cholery, ale jakoś
    specjalnie nie narzekam jak chcę coś obejrzeć.

    > Wiem,wiem Borowczyk
    > ale to juz zupełnie inna historia...

    A co chcesz od Borowczyka? Jak byli na miejscu to wyglądało to lepiej.

  • 9. Data: 2011-05-05 18:24:30
    Temat: Re: Kanały Polsatu już dołączyli==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3Fdo=5FN-ki=3F=3D?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Artur Maśląg wrote:

    > Aha, to od momentu podpisania umowy kanały miały się automagicznie
    > pojawić w ofercie. No, no, odważne teorie :)

    Czesto tak bywa ostatnio, że w dniu wygasniecia/podpisania umowy
    w ciągu kilku godzin pojawiaja się kanały. NGC z FOXem, wcześniej
    jakiś Disney i Nicklodeon.

    [...]

    > Nie w HD?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_bro
    adcasters

    Nie. Zapomniałeś dodać, że RTL HD jest z platformy SKY Deutschland,
    który to i owszem, jest dostepny na np. Astrze tyle, że kodowany.
    Tylko SD jest FTA. No chyba, że piszesz o jakmis DVB-t.

    > Krombachera i z tymi minutami też przegiąłeś.

    Może odrobinkę.

    > No cóż, masz prawo do własnej opinii - da się oglądać, do tego jest
    > powszechnie dostępne i sama transmisja zdaje się jest bardziej
    > profesjonalna...

    Piszesz tak, jakby Ci nie przeszkadzał 'ważny' mecz w 3D-HD przerywany
    reklamami Biedronki. Trudno to sobie wyobrazić.

    > Nie? Mam wrażenie, że reklam tam jest od jasnej cholery, ale jakoś
    > specjalnie nie narzekam jak chcę coś obejrzeć.

    Nie ma reklam w czasie transmisji F1, czy to jest trening, kwalifikacje
    czy wyścig. No, miedzy sesjami kwalifikacyjnymi są.

    > A co chcesz od Borowczyka? Jak byli na miejscu to wyglądało to lepiej.

    Nie komentuje tego co sie dzieje na torze, tylko jakieś historyjki
    opowiada. A na miejscu to oglądam właśnie na RTLu. Tam zawsze zaczynają
    z 2h przed wyścigiem i można obejrzec jaka pogoda i takie tam. Tylko te
    reklamy....

  • 10. Data: 2011-05-05 19:07:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-05 20:24, bufi pisze:
    (...)
    > Czesto tak bywa ostatnio, że w dniu wygasniecia/podpisania umowy
    > w ciągu kilku godzin pojawiaja się kanały. NGC z FOXem, wcześniej
    > jakiś Disney i Nicklodeon.

    To o niczym nie świadczy.

    > Nie.

    ???

    > Zapomniałeś dodać, że RTL HD jest z platformy SKY Deutschland,
    > który to i owszem, jest dostepny na np. Astrze tyle, że kodowany.
    > Tylko SD jest FTA. No chyba, że piszesz o jakmis DVB-t.

    No cóż - mam wrażenie, że niby FTA RTL Szweiz też był kodowany
    w swoim czasie.

    > Piszesz tak, jakby Ci nie przeszkadzał 'ważny' mecz w 3D-HD przerywany
    > reklamami Biedronki. Trudno to sobie wyobrazić.

    Nie jestem maniakiem. Polsat i Canal+ skutecznie mnie wyleczył
    z traktowania dowolnych transmisji na poważnie. Start SS jest dla
    mnie dużo ważniejszy, a i to reklamami przerywano.

    > Nie ma reklam w czasie transmisji F1, czy to jest trening, kwalifikacje
    > czy wyścig. No, miedzy sesjami kwalifikacyjnymi są.

    Kiedyś tak samo twierdził naganiacz C+. W trakcie jego opowieści o
    braku reklam jedna mu się włączyła za plecami...

    > Nie komentuje tego co sie dzieje na torze, tylko jakieś historyjki
    > opowiada.

    Ponieważ go tam nie ma. Jak byli to inaczej gadali...

    > A na miejscu to oglądam właśnie na RTLu. Tam zawsze zaczynają
    > z 2h przed wyścigiem i można obejrzec jaka pogoda i takie tam. Tylko te
    > reklamy....

    Sam widzisz, że te polsatowe relacje są kiepskie...