    From: "bufi" <b...@p...de>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Kanały Polsatu już
    dołączyli==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3Fdo=5FN-ki=3F=3D?=
    Date: Thu, 5 May 2011 18:24:30 +0000 (UTC)

    Artur Maśląg wrote:

    > Aha, to od momentu podpisania umowy kanały miały się automagicznie
    > pojawić w ofercie. No, no, odważne teorie :)

    Czesto tak bywa ostatnio, że w dniu wygasniecia/podpisania umowy
    w ciągu kilku godzin pojawiaja się kanały. NGC z FOXem, wcześniej
    jakiś Disney i Nicklodeon.

    [...]

    > Nie w HD?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_bro
    adcasters

    Nie. Zapomniałeś dodać, że RTL HD jest z platformy SKY Deutschland,
    który to i owszem, jest dostepny na np. Astrze tyle, że kodowany.
    Tylko SD jest FTA. No chyba, że piszesz o jakmis DVB-t.

    > Krombachera i z tymi minutami też przegiąłeś.

    Może odrobinkę.

    > No cóż, masz prawo do własnej opinii - da się oglądać, do tego jest
    > powszechnie dostępne i sama transmisja zdaje się jest bardziej
    > profesjonalna...

    Piszesz tak, jakby Ci nie przeszkadzał 'ważny' mecz w 3D-HD przerywany
    reklamami Biedronki. Trudno to sobie wyobrazić.

    > Nie? Mam wrażenie, że reklam tam jest od jasnej cholery, ale jakoś
    > specjalnie nie narzekam jak chcę coś obejrzeć.

    Nie ma reklam w czasie transmisji F1, czy to jest trening, kwalifikacje
    czy wyścig. No, miedzy sesjami kwalifikacyjnymi są.

    > A co chcesz od Borowczyka? Jak byli na miejscu to wyglądało to lepiej.

    Nie komentuje tego co sie dzieje na torze, tylko jakieś historyjki
    opowiada. A na miejscu to oglądam właśnie na RTLu. Tam zawsze zaczynają
    z 2h przed wyścigiem i można obejrzec jaka pogoda i takie tam. Tylko te
    reklamy....