  • 11. Data: 2009-09-24 12:52:09
    Temat: Re: Kable sieciowe w tynkach
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h9fmva$76l$...@i...gazeta.pl...
    > Do przegladania WWW i sciagania czego sie da z 20mbit wystarczy mi w
    > zupelnosci. W okolicy 7-8 sieci sasiadow i dziala dobrze, a zmienic kanal
    > zaden problem..

    Nic tylko pogratulować zapchanego pasma 2,4 GHz.

  • 12. Data: 2009-09-24 13:05:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nic tylko pogratulować zapchanego pasma 2,4 GHz.

    To straszne, i co ja teraz biedny poczne, skoro wszystko dziala na przekor
    chlopakom z internetu?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2009-09-24 13:52:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    > To straszne, i co ja teraz biedny poczne, skoro wszystko dziala na przekor
    > chlopakom z internetu?

    Sprawdziłeś ile masz błędów w przesyle? Zapewne nie. ;)

  • 14. Data: 2009-09-24 13:55:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Sprawdziłeś ile masz błędów w przesyle? Zapewne nie. ;)

    A co mnie interesuje ilosc bledow, skoro nie wplywa w zaden sposob na
    zadania do ktorych router wykorzystuje? Takie rzeczy cale dnie w pracy
    robie, w domu chce sobie film wlaczyc i ma dzialac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2009-09-24 17:32:27
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    kamil pisze:
    > Co przez to rozumiesz? Mnie od lat dziala niezawodnie, a przy dzisiejszych
    > cenach routerow mam drugi przechodzony w szafie, gdyby pierwszy jednak za
    > kolejnych kilka lat mial zawiesc.

    1) Dobry AP Linksysa wiesza mi się po przesłaniu półtora
    gigabajta danych w krótkim czasie.

    2) Wiele, nawet dobrych! kart sieciowych WiFi (np. Intela)
    okazjonalnie traci link i trzeba je wyłączać i włączać
    na nowo żeby w ogóle zobaczyły sieć.

    3) W mojej okolicy jest już z 6 sieci WiFi; cud, że nikt
    mnie nie zagłusza.

    Biorąc pod uwagę, że Ethernet kablowy jest znacznie szybszy
    i równie tani, a do tego nie sieje tak po ciele w paśmie
    2.4 GHz i nie kłóci się z Bluetooth i mikrofalówkami --
    nie widzę powodu, by babrać się w WiFi tam, gdzie można
    iść kablami.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 16. Data: 2009-09-24 20:03:04
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Przecież kaloryfer nie będzie się rozgrzewał ( i ściana z kablami przy okazji) do 200
    st C..:)
    Ile będzie miał ? w mrozy ze 70 st C. . To kablom nie zaszkodzi.
    Miałem całe lata skrętkę przeciągniętą między mną a sąsiadem z dołu poprzez przepust
    prowadzący rurki zasilające kaloryfery. Przewód miał więc bezpośrednią styczność z
    gorącą rurą.
    I nic się nie działo.

    pozdrowienia Piotr W.

  • 17. Data: 2009-09-24 20:52:24
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ale mowa o podsłuchu.
    Jak kabel idzie za kaloryferem to w węźle cieplnym mogą Twoje domowe pornosy oglądać.
    JaC

    -----

  • 18. Data: 2009-09-24 21:31:05
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message
    > 1) Dobry AP Linksysa wiesza mi się po przesłaniu półtora
    > gigabajta danych w krótkim czasie.

    albo nie jest dobry, albo ma spaprany soft, co lepsze linksysy
    zwlaszcza z tomato chodza mi bezproblemowo miesiacami, a padaja
    jedynie jak pradu brak

    > 2) Wiele, nawet dobrych! kart sieciowych WiFi (np. Intela)
    > okazjonalnie traci link i trzeba je wyłączać i włączać
    > na nowo żeby w ogóle zobaczyły sieć.

    zdaza sie, ale czesto jest to kwestia sterownikow - lub
    moze czegos nie teges w usludze w xp - mialem cos
    podobnego z 4965, trzeba ja bylo wylaczyc i zalaczyc po
    uruchomieniu systemu i co kilka godzin tak samo...
    ten sam sprzet po odpaleniu backtracka dzialal stabilnie
    dniami

    > 3) W mojej okolicy jest już z 6 sieci WiFi; cud, że nikt
    > mnie nie zagłusza.

    u mnie okolo 10, na szczescie dalo sie znalezc kanal
    z odpowiednim odstepem, fakt ze masa ap dziala z moca o wiele
    wieksza niz potrzebna, ale w zastosowaniach domowych
    zazwyczaj wifi sie sprawdza

> [...]
    > 2.4 GHz i nie kłóci się z Bluetooth i mikrofalówkami --
    > nie widzę powodu, by babrać się w WiFi tam, gdzie można

    z tym sie zgadzam w calej rozciaglosci, jezeli ma sie juz
    polozone kabelki lub mozna to w miare prosto zrobic to nie
    ma sie nad czym zastanawiac, ale i ap bywa wygodny kiedy
    trzeba cos na szybko lub w bezkablowej okolicy podlaczyc

  • 19. Data: 2009-09-25 02:00:31
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Radosław Sokół <r...@m...compl> napisal w wiadomosci
    > WiFi jest nie tylko wolne. Jest też *zawodne*.

    Na dodatek zre wiecej energii elektrycznej (choc w rocznych wydatkach ma to
    niewielki udzial) i bardziej obciaza procesor (szczegolnie jesli siec jest
    szyfrowana, a ta przeciez trzeba zabezpieczyc).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 20. Data: 2009-09-26 11:04:01
    Od: Piotr Dworak <p...@i...pl>

    Oki, wielkie dzięki za pomoc. W takim razie kabelki zostawiam.

    Pozrawiam,
    Piotr Dworak