  • 1. Data: 2009-09-22 01:05:07
    Temat: ktory sterownik nowszy?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    pogubilem sie z numeracja sterownikow - pierwszy jest nowszy?:

    1.
    6.13.10.5787

    2.
    6.13.10.5803

  • 2. Data: 2009-09-22 04:28:45
    Temat: Re: ktory sterownik nowszy?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 03:05:07 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > pogubilem sie z numeracja sterownikow - pierwszy jest nowszy?:
    >
    > 1.
    > 6.13.10.5787
    >
    > 2.
    > 6.13.10.5803

    Nie zartuj sobie:)

  • 3. Data: 2009-09-22 04:36:43
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 22 wrzesień (wtorek),
    znalazłem donos TW *1634Racine*,
    o treści cytowanej poniżej:

    Drugi.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 4. Data: 2009-09-22 09:10:22
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jacek in news:fsnz56l34mex$.1idq1evmjd8r$.dlg@40tude.net
    > Nie zartuj sobie:)

    chcialbym :)
    w nocy szukalem sterow na driverguide.com i takie cudo napotkalem: 5803 mial
    date publikacji starsza niz 5787. I tak pare przypadkow wygladalo. wiec w
    sumie wiem, o co pytalem :)
    btw:
    juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v odliczano
    do tylu, od 09 do 00.

  • 5. Data: 2009-09-22 09:25:19
    Od: Tomek <...@...z>

    1634Racine pisze:
    > juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v
    > odliczano do tylu, od 09 do 00.

    A jak doszło do zera to co było? Wielkie "BUM!" ? ;)

  • 6. Data: 2009-09-22 09:52:12
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > juz kiedys spotkalem sie z przypadkiem, że w numerze x.y.z.v - v odliczano
    > do tylu, od 09 do 00.

    Ja sie nie spotkalem, daj jakis przykłada bo z chęcią takie cudo zobaczę

  • 7. Data: 2009-09-22 10:14:13
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ZS in news:h9a6mi$fcq$1@news.dialog.net.pl
    > Ja sie nie spotkalem, daj jakis przykłada bo z chęcią takie cudo zobaczę

    napisalem,ze "kiedys spotkalem" - tak z rekawa, to Ci teraz nie wyklepie.
    Przyjmij to _tylko_ jako ciekawostke. Na tyle byla to _metoda_ autora
    softu,a nie pomylka, ze zapamietalem.

  • 8. Data: 2009-09-22 10:17:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:h9a5os$okj$1@nemesis.news.neostrada.pl
    > A jak doszło do zera to co było? Wielkie "BUM!" ? ;)

    to podskakiwal numerek bardziej na lewo. Zdaje sie, ze jednak nie dochodzil
    do "0"..., w wybranym przez autora momencie byl skok zetki. Nie jest trudno
    wpasc na "zakrecenie" autora takiej numeracji.

  • 9. Data: 2009-09-22 10:51:39
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

    > w nocy szukalem sterow na driverguide.com i takie cudo napotkalem: 5803
    > mial date publikacji starsza niz 5787. I tak pare przypadkow wygladalo.
    > wiec w sumie wiem, o co pytalem :)

    Pare razy tez sie z tym spotkałem. Najlepiej ściągnąć oba sterowniki,
    rozpakować i porównac daty samych plików. Czasem tez jest wśród plików jakiś
    "readme" lub "list of changes" i jesli jeden zawiera listę zmian z tego
    drugiego to wiadomo że jest nowszy.
    A drivery to najlepiej ściągać w takich przypadkach ze strony producenta a
    nie z driverguide.

  • 10. Data: 2009-09-22 11:26:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    maX in news:h9aa7m$lqa$1@atena.e-wro.net
> [...]
    > z tego drugiego to wiadomo że jest nowszy.
    > A drivery to najlepiej ściągać w takich przypadkach ze strony producenta

    dokladnie tak wlasnie jest.
    a co do stron producentow - compaq nalezy juz do HP i na www hp publikuja
    tylko "w
    miare" aktualne sterowniki do laptopowej karty graf.:
    ati rage mobility p/m agp 2x
    wiec troche wedruje ku nowszym. na www ati - slodko milcza o tej karcie,
    stara juz, bo i laptop wiekowy.