    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kable sieciowe w tynkach
    Date: Thu, 24 Sep 2009 22:31:05 +0100

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message
    news:2009092417322900@grush.one.pl...
    > 1) Dobry AP Linksysa wiesza mi się po przesłaniu półtora
    > gigabajta danych w krótkim czasie.

    albo nie jest dobry, albo ma spaprany soft, co lepsze linksysy
    zwlaszcza z tomato chodza mi bezproblemowo miesiacami, a padaja
    jedynie jak pradu brak

    > 2) Wiele, nawet dobrych! kart sieciowych WiFi (np. Intela)
    > okazjonalnie traci link i trzeba je wyłączać i włączać
    > na nowo żeby w ogóle zobaczyły sieć.

    zdaza sie, ale czesto jest to kwestia sterownikow - lub
    moze czegos nie teges w usludze w xp - mialem cos
    podobnego z 4965, trzeba ja bylo wylaczyc i zalaczyc po
    uruchomieniu systemu i co kilka godzin tak samo...
    ten sam sprzet po odpaleniu backtracka dzialal stabilnie
    dniami

    > 3) W mojej okolicy jest już z 6 sieci WiFi; cud, że nikt
    > mnie nie zagłusza.

    u mnie okolo 10, na szczescie dalo sie znalezc kanal
    z odpowiednim odstepem, fakt ze masa ap dziala z moca o wiele
    wieksza niz potrzebna, ale w zastosowaniach domowych
    zazwyczaj wifi sie sprawdza

    > Biorąc pod uwagę, że Ethernet kablowy jest znacznie szybszy
    > i równie tani, a do tego nie sieje tak po ciele w paśmie
    > 2.4 GHz i nie kłóci się z Bluetooth i mikrofalówkami --
    > nie widzę powodu, by babrać się w WiFi tam, gdzie można
    > iść kablami.

    z tym sie zgadzam w calej rozciaglosci, jezeli ma sie juz
    polozone kabelki lub mozna to w miare prosto zrobic to nie
    ma sie nad czym zastanawiac, ale i ap bywa wygodny kiedy
    trzeba cos na szybko lub w bezkablowej okolicy podlaczyc