  • 41. Data: 2009-03-04 10:00:19
    Temat: Re: KTM Duke 690 [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    news:golir3$5nu$2@news.onet.pl...

    > A nie jest merytoryczny? Dyskusja jest o motocyklu i jego osiagach. Jeden
    > z dyskutantow chce powiedziec cos o mocy, powinien wiec chyba uzywac
    > zrozumialych jednostek? Akurat w tej dziedzinie roznica pomiedzy KM i km
    > jest duza, a obie jednostki maja prawo byc uzyte w dyskusji i jej
    > kontekscie. Czyz nie?
    > Uwazam wiec, ze nie masz racji.

    A ja uwazam ze nie zawsze racja jest najwazniejsza. Sebastianek jest
    milosierny gdy inni kopia lezacego ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 42. Data: 2009-03-04 10:44:00
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    BlueTWIN pisze:
    > Salut,

    > Tyle, ile każdy motocykl tj. ile wlejesz.

    nie róbcie sobie jaj. ja wiem że to pytanie do łatwych nie należy,
    zwłaszcza jak się jest właścicielem takiego moto i śmiga nim na co
    dzień. Ale może przy odrobinie wysiłku jakieś choćby przybliżone
    spalanie uda się ustalić? I wyklepać na klawiaturze?

    pzdr
    Zyga

  • 43. Data: 2009-03-04 10:58:23
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Ale może przy odrobinie wysiłku jakieś choćby przybliżone spalanie uda się

    Tak. Da sie. Dotychczasowo ujezdzane przeze mnie motocykle, przy jezdzie
    miejskiej, na fabrycznych ustawieniach, spalaly w zaleznosci od pogody,
    temperamentu i fantazji jezdzca i gestosci ruchu od 5 do 9 l/100 km.
    Praktyczne info dla wspomnianego singielka:
    z racji pojemnosci, dolny punkt okreslajace przedzial mozna zmniejszyc o
    ok. litr. Zakladajac zas dlubanie w przelozeniach lub akcesoryjny "wyfuk",
    gorny mozna o litr podniesc, czyli wyjdzie 4-10 l/100 km.
    To wlasnie usilowal uzmyslowic Ci Bluetwin. Jesli taka informacja nie
    spelnia oczekiwan, spojrzyj do danych katalogowych. Najszybszy portal tez
    Cie pewnie nie zawiedzie. Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki?
    Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom.

  • 44. Data: 2009-03-04 13:27:39
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kefir pisze:
    > Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne
    > linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom.

    Co to dzisiaj dzien dobroci ? :D

    Norbi
    KFazer'03

  • 45. Data: 2009-03-04 13:40:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Norbi" <n...@o...pl> wrote in message

    > Co to dzisiaj dzien dobroci ? :D

    Na zrozumiale postawione pytanie (pomijamy belkot/ filtrujemy sikacza)
    zawsze podaje odpowiedz. O ile umiem znalezc odpowiedz i czas, oczywiscie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie jest forum scigacza, trafiles na grupe dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 46. Data: 2009-03-04 14:36:36
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zyga <z...@w...pl> napisał(a):

    > Ale może przy odrobinie wysiłku jakieś choćby przybliżone
    > spalanie uda się ustalić? I wyklepać na klawiaturze?

    odrobina wysiłku przy użyciu googla:
    masz "Average fuel consumption" na:
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/search
    results/Bike-Reviews/KTM/KTM-690-Duke-2008-current/
    trzeba się wspomóc jeszcze tym:
    http://www.convertworld.com/pl/spalanie-paliwa/

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 47. Data: 2009-03-04 16:55:11
    Od: saj <s...@w...net>

    Zyga pisze:
    > pzdr
    > Zyga

    joł,

    nie mow, ze zakupic zamierzasz takiego sprzeta? kupuj, kupuj, wiosna
    idzie :)

    pozdro,
    saj

  • 48. Data: 2009-03-05 09:16:33
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    de Fresz wrote:

    > Aproksymuję ;-)

    Jak filozujesz zbyt otwarcie to sie robi smiesznie.
    Zamierzone dzialanie ? :)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 49. Data: 2009-03-05 09:24:29
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    de Fresz wrote:
    > Jak się ktoś pierdzielnie na znaczku i da "KM" małymi, to pewnie
    > będzie to bardziej na miejscu.
    > EOT

    Zgadzam sie z Toba! EOT.
    Czcza dyskusja.

    A 3 konie z tego samego silnika (SINGLA !) i to fabrycznie - DAJA DO MYSLENIA.

    Dlatego Irkowe Akrapy to pewnie istotna zmiana.
    Mniam.

  • 50. Data: 2009-03-05 09:26:21
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Kefir wrote:
    > Elou!
    > "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > A ja uwazam ze nie zawsze racja jest najwazniejsza. Sebastianek jest
    > milosierny gdy inni kopia lezacego ;)

    Zbysiu, zdaje sie ze umknął Ci sens dyskusji.
    A wystarczy trzymac sie tematu.