-
1. Data: 2002-12-04 13:38:13
Temat: KONIEC WALKI Z TPSA - WYGRANA -długie
Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>
hmm, może temat będzie nudny ,ale muszę to opisać.
Jak może część z was wie od jakiegos czasu walczyłem z TPSA. Chodziło o
to,że od jakiegos 20.09 mój router brzegowy gubil 20-30 % ramek, a pakieciki
wychodziły z niego z opóźnieniem min 300-400 ms (łącze było EIR 2048 ,
CIR=16). Na moja pierwszą reklamacje ( 20.09) otrzymalem pismo,że winny jest
CIR, no więc przeskoczylem na zalecany CIR=64. i co ? nic dalej jak kaszana
to kaszana. No więc 27.09 poszła pisemna reklamacja. 03.10 otrzymałem
potwierdzenie wpłynięcia reklamacji. I od tego momentu cisza.... No to ja za
telefon i próbuję się coś dowiedzieć, co i jak . I co się dowiaduję :
1. Ze to mój router generuje błedy. Router wymieniłem
2. Sławetne słowa " niech pan wcisnie DL" :) slyszałem 20 razy
3. Że łącze jest w swojej nominalnej sprawności
itd itp.
no to więc 27.11 poszlo 3 pismo bezpośrednio do Pana Sowy, gdzie zaznaczam
,że w wypadku braku odpowiedzi w terminie 7 dni przestajemy jako firma
płacić za usługi związane z POLPAKIEM, a że jest kilka lokalizacji to troche
kasy jest. W liście dokładnie wyjaśniam , co i jak jest źle, gdzie powstają
błędy i proponuję testowe przepięcie mnie do innego routera brzegowego.
I co ? I nagle po 66( dobrze ,że nie 666 ;) ) dniach dzwoni Pani,że za 10
min zostanę przełączony do nowego routera i podaje mi adresy IP.
po 10 min "operacja" się skonczyłą pełnym sukcesem. W tej chwili do swoich
lokalizacji w polsce mam czasy na poziomie 12-16 ms.Pytanie : Czy nie można
było takod razu ??? a nie po ponad 2 miesiącach ?? Słowa uznania dla Pani
Teresy Suski( kierownik pionu obsługi klienta) , która gdy wzięła to w swoje
ręce poszło bardzo szybko. Swoją drogą Pan który był odpowiedzialny za moją
reklamację już nie pracuje. Niestety dalej trzeba z TPSA walczyć techniką
młota i kowadła.
Za okres od 30.09 do 02.12 przyznano nam 15% rabatu.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce
popijając zwycięskie piwko
Marcin Szczygielski
-
2. Data: 2002-12-07 07:01:21
Temat: Re: KONIEC WALKI Z TPSA - WYGRANA -długie
Od: "Bartlomiej Krajewski" <a...@s...invalid>
Marcin Szczygielski pisze:
[...]
> ponad 2 miesiącach ?? Słowa uznania dla Pani Teresy Suski( kierownik
> pionu obsługi klienta) , która gdy wzięła to w swoje ręce poszło
> bardzo szybko. Swoją drogą Pan który był odpowiedzialny za moją
> reklamację już nie pracuje. Niestety dalej trzeba z TPSA walczyć
> techniką młota i kowadła.
Próbując od prawie dwóch miesięcy zainstalować DSL przekonałem się, że
poza obsługą klienta wszyscy pracownicy TPSA (technicy, admini itp)
mają klienta głęboko w czterech literach. Nie obchodzi ich klient, bo nie
musza go bezpośrednio "oglądać" i to nie im się dostaje za opieszałość.
--
Bartłomiej Krajewski / b...@k...org
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2002-12-10 08:22:12
Temat: Re: KONIEC WALKI Z TPSA - WYGRANA -długie
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
GRATULACJE!
> Za okres od 30.09 do 02.12 przyznano nam 15% rabatu.
>
> Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce
> popijając zwycięskie piwko
> Marcin Szczygielski
>
tylko 15%?
zyga
--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom