  • 1. Data: 2002-12-05 15:01:42
    Temat: Czy news.tpi.pl kasuje posty związane z TPSA?
    Od: "Mr.FX" <m...@c...pl>

    Czy tylko u mnie zniknęły posty z wątku
    "Choc jeden zadowolony klient Neo+?" czy rzeczywiście
    zniknęły one z serwera tpi...?

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 2. Data: 2002-12-05 17:46:18
    Temat: Re: Czy news.tpi.pl kasuje posty związane z TPSA?
    Od: Dominik Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 5 Dec 2002 15:01:42 +0000 (UTC)
    From: Mr.FX <m...@c...pl>
    > Czy tylko u mnie zniknęły posty z wątku
    > "Choc jeden zadowolony klient Neo+?" czy rzeczywiście
    > zniknęły one z serwera tpi...?

    U mnie jest 15 (ciągnę z tpi), ale mój serwer nie przyjmuje canceli...

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"

  • 3. Data: 2002-12-10 17:51:26
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 6 "Mr.FX" wrote:

    > Czy tylko u mnie zniknęły posty z wątku
    > "Choc jeden zadowolony klient Neo+?" czy rzeczywiście

    Chyba na to wygląda.

    > zniknęły one z serwera tpi...?

    Ciągnę z news.tpi i w wyżej wymienionym wątku mam po przejściu przez
    filtry 14 postów. O co dokładnie Ci chodzi?

    Pozdrawiam - Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.210 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/