eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipKONIEC WALKI Z TPSA - WYGRANA -długie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2002-12-04 13:38:13
    Temat: KONIEC WALKI Z TPSA - WYGRANA -długie
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    hmm, może temat będzie nudny ,ale muszę to opisać.
    Jak może część z was wie od jakiegos czasu walczyłem z TPSA. Chodziło o
    to,że od jakiegos 20.09 mój router brzegowy gubil 20-30 % ramek, a pakieciki
    wychodziły z niego z opóźnieniem min 300-400 ms (łącze było EIR 2048 ,
    CIR=16). Na moja pierwszą reklamacje ( 20.09) otrzymalem pismo,że winny jest
    CIR, no więc przeskoczylem na zalecany CIR=64. i co ? nic dalej jak kaszana
    to kaszana. No więc 27.09 poszła pisemna reklamacja. 03.10 otrzymałem
    potwierdzenie wpłynięcia reklamacji. I od tego momentu cisza.... No to ja za
    telefon i próbuję się coś dowiedzieć, co i jak . I co się dowiaduję :
    1. Ze to mój router generuje błedy. Router wymieniłem
    2. Sławetne słowa " niech pan wcisnie DL" :) slyszałem 20 razy
    3. Że łącze jest w swojej nominalnej sprawności
    itd itp.
    no to więc 27.11 poszlo 3 pismo bezpośrednio do Pana Sowy, gdzie zaznaczam
    ,że w wypadku braku odpowiedzi w terminie 7 dni przestajemy jako firma
    płacić za usługi związane z POLPAKIEM, a że jest kilka lokalizacji to troche
    kasy jest. W liście dokładnie wyjaśniam , co i jak jest źle, gdzie powstają
    błędy i proponuję testowe przepięcie mnie do innego routera brzegowego.
    I co ? I nagle po 66( dobrze ,że nie 666 ;) ) dniach dzwoni Pani,że za 10
    min zostanę przełączony do nowego routera i podaje mi adresy IP.
    po 10 min "operacja" się skonczyłą pełnym sukcesem. W tej chwili do swoich
    lokalizacji w polsce mam czasy na poziomie 12-16 ms.Pytanie : Czy nie można
    było takod razu ??? a nie po ponad 2 miesiącach ?? Słowa uznania dla Pani
    Teresy Suski( kierownik pionu obsługi klienta) , która gdy wzięła to w swoje
    ręce poszło bardzo szybko. Swoją drogą Pan który był odpowiedzialny za moją
    reklamację już nie pracuje. Niestety dalej trzeba z TPSA walczyć techniką
    młota i kowadła.
    Za okres od 30.09 do 02.12 przyznano nam 15% rabatu.

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce
    popijając zwycięskie piwko
    Marcin Szczygielski


  • 2. Data: 2002-12-07 07:01:21
    Temat: Re: KONIEC WALKI Z TPSA - WYGRANA -długie
    Od: "Bartlomiej Krajewski" <a...@s...invalid>

    Marcin Szczygielski pisze:

    [...]
    > ponad 2 miesiącach ?? Słowa uznania dla Pani Teresy Suski( kierownik
    > pionu obsługi klienta) , która gdy wzięła to w swoje ręce poszło
    > bardzo szybko. Swoją drogą Pan który był odpowiedzialny za moją
    > reklamację już nie pracuje. Niestety dalej trzeba z TPSA walczyć
    > techniką młota i kowadła.

    Próbując od prawie dwóch miesięcy zainstalować DSL przekonałem się, że
    poza obsługą klienta wszyscy pracownicy TPSA (technicy, admini itp)
    mają klienta głęboko w czterech literach. Nie obchodzi ich klient, bo nie
    musza go bezpośrednio "oglądać" i to nie im się dostaje za opieszałość.

    --
    Bartłomiej Krajewski / b...@k...org


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2002-12-10 08:22:12
    Temat: Re: KONIEC WALKI Z TPSA - WYGRANA -długie
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    GRATULACJE!

    > Za okres od 30.09 do 02.12 przyznano nam 15% rabatu.
    >
    > Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce
    > popijając zwycięskie piwko
    > Marcin Szczygielski
    >

    tylko 15%?

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: