    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: KM A200 - jaka największa karta?
    Date: Tue, 27 Jan 2009 01:02:46 +0100

    On Mon, 26 Jan 2009, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > Witam.
    > Szybkie pytanie - kartę o jakiej największej pojemności obsłuży poprawnie
    > KonicaMinolta A200? Znalazłem w internecie, że 4GB - ktoś z użytkowników
    > może potwierdzić?

    Użytkownik potwierdza 8 GB. Po prawdzie okazji nagrania "do oporu"
    na razie nie miałem, 4 GB mam dłuższy czas i nie ma problemu.
    Te 4 GB to A-Data, nie mam zastrzeżeń.
    Jak nie zapomnę to zapnę aparatowi filmowanie 8GB (PQI) i dam znać
    jak mu poszło :)
    Oczywiście aparat musi mieć zupdateowany firmware, w dokumentacji
    do update jest informacja jak sprawdzić wersję firmware.

    Przypuszczam że ostatnie wypuszczone przez Minoltę update
    firmware A200 będzie działało aż do kolejego "limitu 128 GB".

    pzdr, Gotfryd