  • 11. Data: 2011-05-16 15:20:30
    Temat: Re: K2
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4dd11727$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dobra! Czemu PLUS/IDEA oferuje mobilny internet który nawet we
    > Wrocławiu dzielnicy Brochów(ulica semaforowa) nie działa?! Pytam się
    > czemu?! i każą sobie płacić, inaczej straszą karami za zerwanie umowy!

    Nie wiem, ale co to ma do rzeczy?

    > Papier wszystko przyjmie.
    > Czemu po przejechaniu granicy i nalaniu po niemieckiej stronie paliwa,
    > samochód zupełnie inaczej się zachowuje?!

    Mój zachowuje się tak samo, nie zauważam ŻADNEJ różnicy

    > Czemu na Orlenie koło Korony Wrocław pan podjechał i zalał do baku
    > 100% wody zamiast błogosławionej etyliny?
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,8189178,Eur
    owoda_95__Wizerunek_Orlenu_zostal_nadszarpniety.html

    Nie wiem - jakaś nieszczelność zbiornika i woda się dostała?

    > i jeszcze jedno ważne CZEMU czemu po zalaniu na BP zwykłego diesla
    > samochód ma maxymalną prędkość o 20 km mnniej niż na ultimacie w moim
    > samochodzie?!Przecież to ta sama marka BP i te samo paliwo BP
    > odpowiem Ci, tajemnica leży w dodatku który dolewają do Ultimate

    Nie zauważyłem żadnej różnicy, mało tego były robione również jakieś
    testy, łącznie z hamownią, które nie potwierdziły Twojej teorii i osiągi
    aut pozostały na identycznym poziomie

    > Pod Wrocławiem robią w jednym miejscu fele dla czczonego VW i marki
    > kilkakrotnie tańsze(powszechne allegro), czemu z tego samego miejsca
    > fele spełniają wysokie wymagania Niemców (znaczek VW) a już markowane
    > np "CZECHU" nadają się odrazu do doważenia? Odpowiedzią jest że VW
    > robione są przy użyciu swieżych matryc żąś "gówno marki" w wymęczonych
    > już życiem matrycach.Ile płacisz to dostajesz.

    Nieco pomyliłeś pojęcia, jako przykład niech posłużą tarcze hamulcowe do
    mojego autka - serwis oferuje tarcze GM, które robi ATE za górę
    pieniędzy, te same tarcze kupisz ze znaczkiem ATE w sklepie
    motoryzacyjnym za 1/3 ceny serwisu

    > I! Nie porównuj produktów Niemieckich do Polskich, tu pomimo podobnej
    > ceny jest wszystko bardziej gówniane np proszek do prania z
    > Niemieckiego marketu a z Polskiego.
    >W Niemczech jest dużo wyższy rygor jakościowy, w Polsce można sprzedać
    >wszystko, nawet rower który po opuszczeniu marketu nadaję się tylko do
    >serwisu, lampki które rozpadają się w rękach, uszczelki które pomimo że
    >nowe ciekną bardziej niż stare oryginały(przerobione w fordzie).

    LOL, ale co uszczelki do Forda również robią w Polsce pod Wrocławiem?
    może te lampki również? - zdaje się, że produkty made in ChRL
    przysłoniły Ci cały świat. Opowiem Ci za to ciekawą historię uszczelek
    do BMW - otóż w pewnej bawarskiej miejscowości pewna Pani Helga ma
    pomieszczenie, w którym kilka pracownic cierpliwie ogląda chińskie
    uszczelki, te pozbawione wszelkich wad oznaczane są białą kropką i
    pakowane w kartonik z dumnym logo BMW

    > Chcesz gówno lać i jeść, rób to, ale nie oszukuj się że za 5 zł
    > dostaniesz coś jakości za 20 zł.

    To mi się podoba, ale jeśli nie widać różnicy po co przepłacać?

  • 12. Data: 2011-05-16 18:27:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w
    > Dobra! Czemu PLUS/IDEA oferuje mobilny internet który nawet we
    > Wrocławiu dzielnicy Brochów(ulica semaforowa) nie działa?! Pytam
    > się czemu?!

    Oni nie gwarantuja wszedzie. Nie ma takiego pokrycia :-)

    > Czemu po przejechaniu granicy i nalaniu po niemieckiej stronie
    > paliwa, samochód zupełnie inaczej się zachowuje?!

    Musze to kiedys sprawdzic.
    Ale wyniki kontroli IH sa raczej takie ze paliwo mamy w miare
    przyzwoitej jakosci.

    > Czemu na Orlenie koło Korony Wrocław pan podjechał i zalał do
    > baku 100% wody zamiast błogosławionej etyliny?
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,8189178,Eur
    owoda_95__Wizerunek_Orlenu_zostal_nadszarpniety.html

    Ja bym najpierw spytal czy dziennikarz prawde napisal.
    Poprzednio taka sprawa przydarzyla sie na BP z 15 lat temu, tez
    wtedy mowili "woda, woda", a po latach uslyszalem ze to byc moze ON
    zamiast benzyny byl.
    Co mi sie wydaje znacznie bardziej prawdopodobne, bo skad 25 ton
    wody w cysternie do paliw ?

> [...]
    > samo paliwo BP
    > odpowiem Ci, tajemnica leży w dodatku który dolewają do Ultimate

    Ale o co chodzi - ma byc lepsze to jest :-)

> [...]
    > Odpowiedzią jest że VW robione są przy użyciu swieżych matryc żąś
    > "gówno marki" w wymęczonych już życiem matrycach.Ile płacisz to

    No coz - slyszalem podobne rzeczy juz w paru innych miejscach.
    Nie tylko zuzyte matryce, czasem kwestia odpadow przy rozruchu,
    czasem w ogole odpadow .. no i wymagajacy klient dostanie wyrob
    dobry, a Castorama tani :-)

> [...]
    > podobnej ceny jest wszystko bardziej gówniane np proszek do
    > prania z Niemieckiego marketu a z Polskiego.W Niemczech jest dużo

    Jakosc moze i wyzsza, ale co z ta cena ?
    http://biznes.onet.pl/unilever-i-pg-ukarane-za-zmowe
    -cenowa,18572,4241221,1,news-detal

> [...]
    > rozpadają się w rękach, uszczelki które pomimo że nowe ciekną
    > bardziej niż stare oryginały(przerobione w fordzie).

    Ale czemu Wlosi je robia ? Chyba ze ta sama zasada - polak chce
    tanio, to dostanie tanio :-)

    > Chcesz gówno lać i jeść, rób to, ale nie oszukuj się że za 5 zł
    > dostaniesz coś jakości za 20 zł.

    No, tu akurat nigdy nie wiesz, czy te 20zl to jakies uzasadnione
    koszta, czy wlasnie zaplaciles 15zl marzy za dobre wrazenie.

    J.

  • 13. Data: 2011-05-17 01:15:33
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Albo to olej np z południa Polski (rafinowane zlewki olejowe).
    Albo też pochodzi ze wschodu, może nawet tego "głębokiego".
    Lub z USA?
    Lub ew. wszystkiego po trochu.

    Nie wiadomo nic na ten temat, tak w sumie.

    --
    CB