    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: K2
    Date: Mon, 16 May 2011 18:27:01 +0200

    Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w
    > Dobra! Czemu PLUS/IDEA oferuje mobilny internet który nawet we
    > Wrocławiu dzielnicy Brochów(ulica semaforowa) nie działa?! Pytam
    > się czemu?!

    Oni nie gwarantuja wszedzie. Nie ma takiego pokrycia :-)

    > Czemu po przejechaniu granicy i nalaniu po niemieckiej stronie
    > paliwa, samochód zupełnie inaczej się zachowuje?!

    Musze to kiedys sprawdzic.
    Ale wyniki kontroli IH sa raczej takie ze paliwo mamy w miare
    przyzwoitej jakosci.

    > Czemu na Orlenie koło Korony Wrocław pan podjechał i zalał do
    > baku 100% wody zamiast błogosławionej etyliny?
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,8189178,Eur
    owoda_95__Wizerunek_Orlenu_zostal_nadszarpniety.html

    Ja bym najpierw spytal czy dziennikarz prawde napisal.
    Poprzednio taka sprawa przydarzyla sie na BP z 15 lat temu, tez
    wtedy mowili "woda, woda", a po latach uslyszalem ze to byc moze ON
    zamiast benzyny byl.
    Co mi sie wydaje znacznie bardziej prawdopodobne, bo skad 25 ton
    wody w cysternie do paliw ?

    > i jeszcze jedno ważne CZEMU czemu po zalaniu na BP zwykłego
    > diesla samochód ma maxymalną prędkość o 20 km mnniej niż na
    > ultimacie w moim samochodzie?!Przecież to ta sama marka BP i te
    > samo paliwo BP
    > odpowiem Ci, tajemnica leży w dodatku który dolewają do Ultimate

    Ale o co chodzi - ma byc lepsze to jest :-)

    > Pod Wrocławiem robią w jednym miejscu fele dla czczonego VW i
    > marki kilkakrotnie tańsze(powszechne allegro), czemu z tego
    > samego miejsca fele spełniają wysokie wymagania Niemców (znaczek
    > VW) a już markowane np "CZECHU" nadają się odrazu do doważenia?
    > Odpowiedzią jest że VW robione są przy użyciu swieżych matryc żąś
    > "gówno marki" w wymęczonych już życiem matrycach.Ile płacisz to
    > dostajesz.

    No coz - slyszalem podobne rzeczy juz w paru innych miejscach.
    Nie tylko zuzyte matryce, czasem kwestia odpadow przy rozruchu,
    czasem w ogole odpadow .. no i wymagajacy klient dostanie wyrob
    dobry, a Castorama tani :-)

    > I! Nie porównuj produktów Niemieckich do Polskich, tu pomimo
    > podobnej ceny jest wszystko bardziej gówniane np proszek do
    > prania z Niemieckiego marketu a z Polskiego.W Niemczech jest dużo
    > wyższy rygor jakościowy,

    Jakosc moze i wyzsza, ale co z ta cena ?
    http://biznes.onet.pl/unilever-i-pg-ukarane-za-zmowe
    -cenowa,18572,4241221,1,news-detal

    > w Polsce można sprzedać wszystko, nawet rower który po
    > opuszczeniu marketu nadaję się tylko do serwisu, lampki które
    > rozpadają się w rękach, uszczelki które pomimo że nowe ciekną
    > bardziej niż stare oryginały(przerobione w fordzie).

    Ale czemu Wlosi je robia ? Chyba ze ta sama zasada - polak chce
    tanio, to dostanie tanio :-)

    > Chcesz gówno lać i jeść, rób to, ale nie oszukuj się że za 5 zł
    > dostaniesz coś jakości za 20 zł.

    No, tu akurat nigdy nie wiesz, czy te 20zl to jakies uzasadnione
    koszta, czy wlasnie zaplaciles 15zl marzy za dobre wrazenie.

    J.