  • Data: 2013-03-24 17:09:51
    Temat: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam . mam takie dwa pytania :
    1. ponieważ z "N" byłem w nieformalnym związku od wielu lat - to już
    nie mogę znaleźć w swoich papierkach ostatniej umowy i nie wiem czy
    abonament płacę " z góry " czy z " dołu " - to istotne , bo chcę się
    przenieść do "Polsatu" i nie wiem , czy im zapłacić 3 kwietnia czy nie .
    Umowy nie mam od kilku już lat , więc nic mnie nie wiąże , ale nie wiem
    za co płace , a dodzwonić się ostatnio niemożna .
    2. głównym powodem rezygnacji jest ostatnia zmiana oprogramowania
    tunerów : gdy miałem stary tuner tzw. biały to była tam funkcja
    " ulubione " która dawała mi wybrać moje kilka kanałów bez poszukiwań .
    Teraz mam tuner z nagrywarką i po ostatniej zmianie czuję , że
    poszukiwanie programu , na który mam ochotę przerasta moje możliwości
    paluszko-logiczne . W EPG naliczylem 240 programów . Jeżeli chcę coś
    ciekawego obejrzeć to mój pilot tego nie wytrzyma . Pytanie : proszę o
    poradę jaki tuner wybrać , aby miał funkcję " ulubione " ???