  • Data: 2013-03-25 19:33:29
    Temat: Re: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Mar 2013 19:23:32 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Tak? Mnie się czarny z enki nie zawiesił ani raz przez 2 lata. mało jest
    > ludzi którym się polsatowskie hardware made in poland nie zawiesza parę
    > razy w roku albo i częściej

    Polska język trudna język?
    Jak dla mnie słowo "przeciętny" oznacza, że są lepsze i są gorsze, ale
    wiesz.. ja to truskawki cukrem...

    Czarny był rewelacją w 2006 roku. Ale potem nie udźwignął kolejnych, często
    bezsensownych zmian w oprogramowaniu. Zwłaszcza te z dyskami 250GB
    pokazują, że wiek jest dla nich zbyt dużym ciężarem. Przymulają, mają
    zacięcia po kilka (-naście) sekund przy zmianach kanałów itp.
    Nie pozwalają nagrywać więcej niż jednego programu w danym czasie.
    Zwisy owszem, też im się zdarzają.
    Wcześniejsze modele czarnych się przegrzewały, wibrowały i wyły jak upiory.
    Nowsze, z dyskami 2.5" są sporo cichsze, ale i tak reszta wad zostaje.
    Do tego jeszcze dochodzi wykastrowanie z większości funkcji, jakie ten
    tuner pierwotnie miał podczas projektowania w ADB (np. całkowte zmarnowanie
    funkcji USB i sieciowych) - tylko z powodu strachu, że te funkcje mogą
    ułatwić hakowanie sprzętu.

    Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
    podobnej cenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.