  • Data: 2013-03-26 09:53:57
    Temat: Re: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czarny był rewelacją w 2006 roku. Ale potem nie udźwignął kolejnych,
    > często
    > bezsensownych zmian w oprogramowaniu. Zwłaszcza te z dyskami 250GB
    > pokazują, że wiek jest dla nich zbyt dużym ciężarem. Przymulają, mają
    > zacięcia po kilka (-naście) sekund przy zmianach kanałów itp.

    Nic z tych rzeczy, zresztą konkurencja to dopiero jest sto lat z amurzynami,
    Pace PVR z C+ to koszmar, Polsatowkie tunery jeszcze gorsze. /mam/miałem w
    domu kazdy z nich/

    > Nie pozwalają nagrywać więcej niż jednego programu w danym czasie.
    > Zwisy owszem, też im się zdarzają.
    > Wcześniejsze modele czarnych się przegrzewały, wibrowały i wyły jak
    > upiory.

    Fakt, strasznie wkurzające. Dobrze że E2 pozwala na włączanie HDD tylko
    wtedy kiedy trzeba

    > Nowsze, z dyskami 2.5" są sporo cichsze, ale i tak reszta wad zostaje.
    > Do tego jeszcze dochodzi wykastrowanie z większości funkcji, jakie ten
    > tuner pierwotnie miał podczas projektowania w ADB (np. całkowte
    > zmarnowanie
    > funkcji USB i sieciowych) - tylko z powodu strachu, że te funkcje mogą
    > ułatwić hakowanie sprzętu.

    Sprzęt dla kowalskiego, co się dziwisz. 90% ludzi i tak nie ogarnia tego co
    ma obecnie.

    > Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
    > podobnej cenie.

    Np. NBOX z E2