  • 1. Data: 2010-05-17 20:01:05
    Temat: Jest zestaw.... potrzebna jeszcze grafika (okolice 200-250 zł).
    Od: "Kris" <k...@o...pl>

    Witam ponownie! Więc już skompletowałem prawie cały zestaw:

    Obudowa: Chieftec MidiTower z zasiłką 400 W
    MOBO: ASUS P6T SE (kupiłem w końcu bez USB 3.0 i SATA3 :), ale sprawdzoną i
    ponoć dobrą w OC płytę)
    RAM: G.SKILL DDR3 1333 MHz 3 x 2 GB
    CPU: Core i7 920 D0
    HDD: WD green 2 TB 64 MB cache + 3 x SEAGATE 1.5 TB 32 MB cache (chce to w RAID
    5 wrzucić, albo dokupie jeszcze jeden dysk).
    DVD-RW: Plextor PX 880SA
    key/mouse: zestaw Logitecha
    chłodzenie proca: boxowe

    ....potrzebna jeszcze jakaś grafika: za około 200-250 zł.

    Wymagania:
    - 2 x DVI
    - mile widziane HDMI i TV
    - wole NVIDIA, ale ATI może być. Może NVIDIA z CUDA ?
    - obsługa 30-calowych LCD (dual-link; 2560x1600)
    - zasilacz ma tylko 400W, więc nie chcę zbyt "żarłocznej" karty (będe miał 4-5
    HDD !). - pobór mocy - najlepiej nie więcej niż ok. 50 W
    - cena 200-250 zł +/- 50 zł.
    - PCIExpress

    Zastosowanie:
    - CAD'y: ArchiCAD i AutoCAD LT
    - Filmy Divx (HD/FullHD).
    - praca biurowa, Internet, itp.
    - rzadko bo rzadko jakiś NFS, Colin czy inna gra (sporadycznie).
    - często praca na dwóch monitorach (np. Adobe PS Lightroom)

    do tego: ....potrzebna jeszcze jakaś pasta na procesor - co polecacie ?

    /Krz

  • 2. Data: 2010-05-17 20:30:26
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > chłodzenie proca: boxowe

    No to nie podkręcisz zbytnio tego i7

    > potrzebna jeszcze jakaś grafika: za około 200-250 zł.
    >
    > Wymagania:

    [cut]

    9600 GSO

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-05-17 20:37:07
    Od: "Kris" <k...@o...pl>

    > No to nie podkręcisz zbytnio tego i7

    Narazie mam BOX, ale kupie jakiś Scythe / Noctua, itp... (tylko narazie nie wiem
    co). Ponoć na BOX-owym kręcą je do okolic 4 GHz (prawda to ?)

    > [cut]
    >

    > 9600 GSO

    Przyjrze się jej.

    /Krz

  • 4. Data: 2010-05-17 21:41:33
    Od: "Kris" <k...@o...pl>

    > 9600 GSO

    Coś takiego, jak to:

    http://sklep.kg.net.pl/produkt/50132/geforce-palit-9
    600gso-1gb-ddr2-smart-hdmi-550800-pcie

    ??

    http://www.maxtech.pl/produkt/3422_Karta_Graficzna_P
    cie_Palit_GeForce_9600GSO_768GDDR3_HDCP.html

    Tu 3 x tyle pamięci, ale też cena spora.

    Z tego co wyczytałem to już stara, chyba nieprodukowana karta. No i ma "tylko"
    64 PS i chyba nie ma CUDA.... A CUDA chciałbym mieć.

    /Krz

  • 5. Data: 2010-05-17 22:43:34
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Z tego co wyczytałem to już stara, chyba nieprodukowana karta. No i ma
    > "tylko"
    > 64 PS i chyba nie ma CUDA.... A CUDA chciałbym mieć.

    Nie bierz na DDR2 ani z 64 shaderami, zresztą ceny masakryczne... Rok
    temu kupiłem w Proline wersję chłodzoną Glaciatorem 384MB 96 shaderów za
    185 zł (wersja TOP kosztowała 10 zł więcej), ostatnio dzielnie ciągnęła
    Metro 2033 w trybie DX9 1280x1024 High, myślałem że od tamtego czasu jej
    cena jeszcze spadła a tu taki zonk... A CUDA obsługuje na 100%.

    Patrzę sobie na rynek wtórny i też widzę ceny z doopy wzięte... Pewnie
    komunie w toku...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-05-18 10:07:58
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces M1SLQ <mbierwia@w_domenie_o2.pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > cena jeszcze spadła a tu taki zonk... A CUDA obsługuje na 100%.
    >
    > Patrzę sobie na rynek wtórny i też widzę ceny z doopy wzięte... Pewnie

    9600 GSO z 96 shaderami i DDR3 nie spadła, tylko się skończyła. Została
    wykupiona. Długo się utrzymywała w sklepach, ale ile można... Za często
    była polecana ;) Teraz tylko rynek wtórny.

    BTW ta karta (wersja TOP) jest dość głośna IMO, i do tego ciągnie na
    pewno więcej niż 50 W. Dodatkowo karta za tę cenę nie będzie dobrze
    obsługiwać wielu gier w wymaganej rozdzielczości, w przypadku nvidii nie
    będzie miała więcej niż 64 stream processorów (a raczej mniej, np.
    GT220). Dlatego ja żadnej nie polecę.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 7. Data: 2010-05-18 13:41:14
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-17 22:37, Kris pisze:

    > Narazie mam BOX, ale kupie jakiś Scythe / Noctua, itp... (tylko narazie nie wiem
    > co). Ponoć na BOX-owym kręcą je do okolic 4 GHz (prawda to ?)

    Moze i prawda tylko czy ten zasilacz to lyknie?