  • 1. Data: 2010-05-17 10:51:32
    Temat: txt na pena - zamiast literek krzaki
    Od: "malik" <m...@w...pl>

    Witam,
    co to może być ?
    stworzyłem w Total Commanderze plik txt,
    przegrywam go na pendriva też TC.
    Przy otwieraniu tego pliku na penie zamiast literek są krzaki.
    WTF ?

  • 2. Data: 2010-05-17 11:26:44
    Temat: Re: txt na pena - zamiast literek krzaki
    Od: Dusha <d...@g...pl>

    malik pisze:
> [...]
    > stworzyłem w Total Commanderze plik txt,
    > przegrywam go na pendriva też TC.
    > Przy otwieraniu tego pliku na penie zamiast literek są krzaki.

    pod czym go otwierasz?

  • 3. Data: 2010-05-17 11:36:06
    Od: "malik" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Dusha" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pod czym go otwierasz?

    pod TC albo przez windows

  • 4. Data: 2010-05-17 16:25:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    malik pisze:

    > Użytkownik "Dusha" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pod TC albo przez windows
    nie wiem czy to problem związany z komputerem, czy z systemem, ( stawiam
    na system) ale z tego co tu napisałeś na "penie" masz TC i windows? JAk
    wogóle sie otwiera przez windows?

    ToMasz

    PS nie mam windowsa ( chyba ze ten w telefonie sie liczy) wiec naprawde
    niewiem

  • 5. Data: 2010-05-17 20:30:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2010, malik wrote:

> [...]
    > stworzyłem w Total Commanderze plik txt,
    > przegrywam go na pendriva też TC.
    > Przy otwieraniu tego pliku na penie zamiast literek są krzaki.

    Otwierasz innym programem - tworzysz edytorem a oglądasz listerem?
    No to ten typ tak ma ;) - w listerze jest wybór strony kodowej
    (bodaj klawisze A i S do szybkiego wyboru DOS/Win oraz całe menu
    "kodowanie" osobno i możesz mieć inny default, niż w edytorze,
    tym bardziej że nie wiadomo którego edytora używasz)

    pzdr, Gotfryd