  • 11. Data: 2024-06-17 12:01:12
    Temat: Re: Jest tu jeszcze CWANIAK?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jun 2024 10:46:17 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Argumentem na jej "zieloność" jest to że rośliny już wchłonęły CO2
    >
    > To się nazywa SKOOORWYSYŃSTWO

    Masterku, co dzień przyprawiasz mnie o zdumienie. Za każdym razem myślę
    że głupszym być nie można i za każdym razem bijesz rekord :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2024-06-17 13:43:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 10:46:17 +0200, _Master_ wrote:

    > Jak się skończy to w sposób naturalny przejdziemy na inne paliwa.

    Wtedy, to może być za późno.
    Juz teraz trzeba tyle wiatraków i ogniw zrobić, żeby pozwoliły
    następne wiatraki i ogniwa robić :-)

    > Niemcy zabezpieczyli sobie patent na zieloną "ropę" z biomasy

    Patent w sensie patentu?
    Wygaśnie za kilkanaście lat.

    Poza tym ... fajnie byłoby to, lub co innego, wlewać do ogniwa
    paliwowego. Sprawność znacznie wyzsza, i brak szkodliwych spalin.

    > Argumentem na jej "zieloność" jest to że rośliny już wchłonęły CO2
    > To się nazywa SKOOORWYSYŃSTWO
    > A z czego powstała ROPA? Z roślin które już kiedyś wchłonęły CO2

    Tak, ale wchłaniały przez miliony lat, a my spalimy w 200.

    A biopaliw dla wszystkich nie starczy ...

    > W tej UE to naprawdę są ZJEBY godne Kurskiego

    Częsciowo. Koniec ropy się jednak zbliża wielkimi krokami.
    Gorący klimat być może też.

    J.

  • 13. Data: 2024-06-17 14:55:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Masterku, co dzień przyprawiasz mnie o zdumienie. Za każdym razem myślę
    > że głupszym być nie można i za każdym razem bijesz rekord

    Na tyle Cię stać?

    A potrafisz się odnieść do obłudy i niekondekwencji kooorw brukselskich?

    Już 2 oficjalne ZAPRZECZENIA szczerych intencji ekologicznych:

    - niemieckie paliwa

    - cła na chińskie elektryki

    Jedzisz

  • 14. Data: 2024-06-17 15:05:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 13:43, J.F pisze:

    > Wtedy, to może być za późno.

    czyli najlepszym sposobem na rozwój i ekologię mama być faszystowski ZAKAZ?

    > Juz teraz trzeba tyle wiatraków i ogniw zrobić, żeby pozwoliły
    > następne wiatraki i ogniwa robić :-)

    Nie. Potrzebne są duże i tanie magazyny energii. bez tego jeśli nawet
    postawisz PIERDYLIARD wiatraków nic to nie da

    > Patent w sensie patentu?
    > Wygaśnie za kilkanaście lat.

    Patent w cudzysłowie
    Wylobbowali sobie zwolnienie z restrykcji i nadal będą mogli
    blachosmrody produkować i nimi jeździć.

    > Poza tym ... fajnie byłoby to, lub co innego, wlewać do ogniwa
    > paliwowego. Sprawność znacznie wyzsza, i brak szkodliwych spalin.

    Ale Niemcy mają to w doooopie.
    Oni będą mogli wytwarzać takie same spaliny

    Tak, ale wchłaniały przez miliony lat, a my spalimy w 200.

    Co Ty pierdolisz. Jedne i drugie rośliny wchłaniały tylko w innym czasie.
    Dlaczego te niemieckie mają być bardziej eko?

    > A biopaliw dla wszystkich nie starczy ...

    Jest na świecie mnóstwo paliwa do biogazowni

    > Częsciowo. Koniec ropy się jednak zbliża wielkimi krokami.
    > Gorący klimat być może też.

    I na koniec pierdolnąłeś faszystowski slogan.

    Ani koniec ropy nas nie zabije ani gorący klimat.

    Prędzej putin naciśnie guzik.

    Trzeba wydawać pieniądze MĄDRZE

  • 15. Data: 2024-06-17 16:19:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 15:05:06 +0200, _Master_ wrote:
    > czyli najlepszym sposobem na rozwój i ekologię mama być faszystowski ZAKAZ?

    Ja bym tam powiedział: zaplanowany rozwój.

    Ale jeśli się tak boimy CO2, to może i zakaz :-)

    > Nie. Potrzebne są duże i tanie magazyny energii. bez tego jeśli nawet
    > postawisz PIERDYLIARD wiatraków nic to nie da

    Trzeba by sprawdzić, bo może jak ich będzie pierdyliard, to będą w
    stanie dostarczyć niezbędną moc zawsze.

    > Patent w cudzysłowie
    > Wylobbowali sobie zwolnienie z restrykcji i nadal będą mogli
    > blachosmrody produkować i nimi jeździć.

    Nie wiem, czy im Unia pozwoli, czy zacznie się domagać dowodów, ze
    potrzebną ilość biopaliw produkują.
    Albo po prostu zakażą importu ropy, i co Niemce zrobią ?

    > Ale Niemcy mają to w doooopie.
    > Oni będą mogli wytwarzać takie same spaliny

    Ale juz bez CO2.

    > Tak, ale wchłaniały przez miliony lat, a my spalimy w 200.
    >
    > Co Ty pierdolisz. Jedne i drugie rośliny wchłaniały tylko w innym czasie.
    > Dlaczego te niemieckie mają być bardziej eko?

    pokłady węgla i ropy są z roślin, które się odkładały przez miliony
    lat. A więc i CO2 wychwytywały przez miliony lat.

    A na razie, to nie mamy takiego rolnictwa, żeby wszystkie
    wykorzystywane paliwa zastąpić biopaliwami z bieżącej uprawy.

    > Jest na świecie mnóstwo paliwa do biogazowni

    No ile?
    Ile g* produkujesz miesięcznie, a ile paliw zużywasz?

    > I na koniec pierdolnąłeś faszystowski slogan.

    Ja się tam nie upieram przy globalnym ociepleniu, ale upał latem coraz
    większy.

    > Ani koniec ropy nas nie zabije ani gorący klimat.

    Jakos tam w cieplejszych krajach żyją. Upał istotnie nas nie zabije.

    > Prędzej putin naciśnie guzik.

    Jest ryzyko.

    > Trzeba wydawać pieniądze MĄDRZE

    I inwestycje w energię odnawialną wydają się dobrą inwestycją.

    J.

  • 16. Data: 2024-06-17 18:05:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 Jun 2024 16:08:39 +0200, _Master_

    > A unijnej skooorwionej propagandzie umiesz coś napisać?

    Lepsza unia niż faszystowska konfedera co lubi dmuchać
    małe dziewczynki. Ty tezpewnie lubisz, skoro im klakierujesz
    tak uporczywie. Pręgierz tak obsrałeś, że się wejść nie da.

    > Zatkało? To będą te cła czy ich nie będzie? Boli?
    > I MA BOLEĆ

    Narazie to widać że ciebie dupa boli jak cię bosakiem dmuchają.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2024-06-17 20:04:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 16:19, J.F pisze:

    > Ja bym tam powiedział: zaplanowany rozwój.
    Centralne planowanie?

    To już było i NIE DZIAŁA. Uświadom to sobie ;-))

    > Ale jeśli się tak boimy CO2, to może i zakaz :-)

    Jeśli ktoś się czegoś boi to jeszcze nie znaczy że wolno mu przerzucać
    swoje fobie na bliźnich
    Ostatnio putin się bał Ukrainy. Dziwna "bratniość" dusz ;-)

    > Trzeba by sprawdzić, bo może jak ich będzie pierdyliard, to będą w
    > stanie dostarczyć niezbędną moc zawsze.

    To sobie sprawdzaj na sobie, na swojej rodzinie i znajomych
    ODE MNIE WARA

    > Albo po prostu zakażą importu ropy, i co Niemce zrobią ?

    Niemcy zakażą Niemcom> Co Ty pierdolisz?

    > Ale juz bez CO2.

    Ze co? podeprzyj się czyms

    Pierwszy link z googla

    "Dodatek biopaliw do benzyn oraz oleju napędowego z ropy winien zmniejszyć
    emisję CO2 do atmosfery przez pojazdy drogowe oraz lotnictwo, aczkolwiek
    spora część
    naukowców powątpiewa w realność tych oczekiwań. Ich bowiem zdaniem, uprawa
    niektórych gatunków roślin z których wytwarza się biopaliwa, powoduje
    pośrednio większą
    emisję dwutlenku węgla, niż paliwa nieodnawialne."

    https://www.cire.pl/pliki/2/emisjacow_biopaliwa.pdf

    > pokłady węgla i ropy są z roślin, które się odkładały przez miliony
    > lat. A więc i CO2 wychwytywały przez miliony lat.

    Wyglądasz na człowieka w kryzysie logiki ;-)

    Przez miliony lat to leżały pod ziemią a wychwytywały tak samo jak
    dzisiejsze.
    Dalej pytam DLACZEGO te dzisiejsze są lepsze/bardziej ekologiczne?
    Bo tak mówią Niemcy?

    > A na razie, to nie mamy takiego rolnictwa, żeby wszystkie
    > wykorzystywane paliwa zastąpić biopaliwami z bieżącej uprawy.

    Nie mamy też kasy na wywalanie w błoto dla zadość uczynienia czyjejś fobii.

    > Ile g* produkujesz miesięcznie, a ile paliw zużywasz?

    Ło matko. Ty nawet nei wiesz z czego robi się ten gaz ;-)

    > Ja się tam nie upieram przy globalnym ociepleniu, ale upał latem coraz
    > większy.

    Ile masz lat? Ile pamiętasz lat? ;-)

    Uświadom sobie że wzrost temperatury o kilka stopni już był w XX wieku.
    Czy ludzkość wyginęła?

    > I inwestycje w energię odnawialną wydają się dobrą inwestycją.

    Ale technologia nie pozwala dziś na używanie energii odnawialnej.
    musi to być MIX. + ATOM
    I takie działania trzeba chwalić i popierać. Dawać ulgi podatkowe a nie
    ZAKAZY i podnoszenie kosztów zycia.
    To jest właśnie ten mityczny FASZYZM. Narzucanie swojego zdania INNYM.

  • 18. Data: 2024-06-17 22:32:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1iktmg06p1lvx$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

> [...]
    > tak uporczywie. Pręgierz tak obsrałeś, że się wejść nie da.

    > Narazie to widać że ciebie dupa boli jak cię bosakiem dmuchają.

    dlaczego nie kasujecie jego twórczości? ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 19. Data: 2024-06-17 22:34:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 22:32, PiteR pisze:
    > in <news:1iktmg06p1lvx$.dlg@myjk.org>

    > dlaczego nie kasujecie jego twórczości? ;)

    To z kim będziecie koty drzeć? :)

    Robert

  • 20. Data: 2024-06-18 16:40:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Jun 2024 22:34:13 +0200, Robert Wańkowski

    > To z kim będziecie koty drzeć? :)

    Po prostu tych faszystowskich idiotów nie można pozostawić
    samym sobie. Patrz jak konfie rośnie poparcie po ostatnim
    ataku na internet (nikomu się nie chciało z nimi napierdalać,
    bo to faktycznie dosyć karkołomne jest) i patrz jak się
    skończyło kiedyś pobłażanie i traktowanie hitlera jako
    oszołamiałego, ale niby niegroźnego, typka.

    --
    Pozdor
    Myjk