    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jest tu jeszcze CWANIAK?
    Date: Mon, 17 Jun 2024 16:19:54 +0200

    On Mon, 17 Jun 2024 15:05:06 +0200, _Master_ wrote:
    > czyli najlepszym sposobem na rozwój i ekologię mama być faszystowski ZAKAZ?

    Ja bym tam powiedział: zaplanowany rozwój.

    Ale jeśli się tak boimy CO2, to może i zakaz :-)

    > Nie. Potrzebne są duże i tanie magazyny energii. bez tego jeśli nawet
    > postawisz PIERDYLIARD wiatraków nic to nie da

    Trzeba by sprawdzić, bo może jak ich będzie pierdyliard, to będą w
    stanie dostarczyć niezbędną moc zawsze.

    > Patent w cudzysłowie
    > Wylobbowali sobie zwolnienie z restrykcji i nadal będą mogli
    > blachosmrody produkować i nimi jeździć.

    Nie wiem, czy im Unia pozwoli, czy zacznie się domagać dowodów, ze
    potrzebną ilość biopaliw produkują.
    Albo po prostu zakażą importu ropy, i co Niemce zrobią ?

    > Ale Niemcy mają to w doooopie.
    > Oni będą mogli wytwarzać takie same spaliny

    Ale juz bez CO2.

    > Tak, ale wchłaniały przez miliony lat, a my spalimy w 200.
    >
    > Co Ty pierdolisz. Jedne i drugie rośliny wchłaniały tylko w innym czasie.
    > Dlaczego te niemieckie mają być bardziej eko?

    pokłady węgla i ropy są z roślin, które się odkładały przez miliony
    lat. A więc i CO2 wychwytywały przez miliony lat.

    A na razie, to nie mamy takiego rolnictwa, żeby wszystkie
    wykorzystywane paliwa zastąpić biopaliwami z bieżącej uprawy.

    > Jest na świecie mnóstwo paliwa do biogazowni

    No ile?
    Ile g* produkujesz miesięcznie, a ile paliw zużywasz?

    > I na koniec pierdolnąłeś faszystowski slogan.

    Ja się tam nie upieram przy globalnym ociepleniu, ale upał latem coraz
    większy.

    > Ani koniec ropy nas nie zabije ani gorący klimat.

    Jakos tam w cieplejszych krajach żyją. Upał istotnie nas nie zabije.

    > Prędzej putin naciśnie guzik.

    Jest ryzyko.

    > Trzeba wydawać pieniądze MĄDRZE

    I inwestycje w energię odnawialną wydają się dobrą inwestycją.

    J.