  • 31. Data: 2014-06-26 09:46:12
    Temat: Re: Jest nowy król niskich szumów na Hi-ISO!
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Przecież przyznałem, że sensory są super. Ale sensor to tylko kawałek
    >
    > aparatu, a im wyższa półka, tym więcej się oczekuje od całej "reszty".
    >
    > I ta reszta w serii A7 naprawdę nie błyszczy.

    co to jest ta cala reszta ?
    mnie wystarcza migawka , celownik , obiektyw.
    pudelko mogloby byc nawet z tektury oby stabilne , a tutaj jest ze stopow
    magnezowych.

    wodotryski mi nie sa potrzebne.
    migawka - coz wiecej trzeba zakres do 1/8000 ,AEB- wprawdzie sa meldunki o wpadaniu w
    rezonans ( nie mylic z wibrantyzacja) na ktoryms z czasow z okreslonymi obiektywami ,
    ale to rzadosc.
    celownik - swietny celownik elektroniczny dajacy wiele wiecej mozliwosci niz lustro.
    optyka - praktycznie wszystko co do tej pory wyprodukowano na swiecie do aparatow
    "domowych".

    AF - najnowszej generacji , dotychczasowe lustra w tej cenie moga sobie pomarzyc o
    takiej precyzji. Za skuteczniejszy af w c5mk3 trzeba zaplacic 2 razy wiecej , przy
    gorszej jakosci obrazu.

    Rachnuek zyskow i strat wyraznie korzystny.
    Czego sie nie spodziewam - to wieloletniej trwalosci , i super odpornosci na urazy
    mechaniczne - ale kto wie , moge sie pomylic.

    Nie mam i nie kupie , jesli juz to aktualnie tylko wymiana na pentax 645z mialaby
    dla mnie sens , ale zrobilem pare zdjec i w zasadzie brak mi slow zachwytu.

  • 32. Data: 2014-06-26 22:14:31
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-06-26 01:30, mt wrote:
    > Wątpię czy jakikolwiek inny producent ma na tyle mocy przerobowych aby
    > nagle zaspokoić popyt na matryce wszystkich innych producentów.

    Ma i to nie jeden. Sony jest sporo za czołówką. Samsung jest drugi
    po Intelu w sprzedaży, ale odstaje technologicznie. Intel bez problemu
    mógłby wejść w foto, ale pewnie też ich nie interesują takie małe
    branże. Robią kamerki do laptopów i konsol i jest im dobrze :).

    > Ale Sony przecież odkupiło od Toshiby dział produkcji matryc.

    Nie dział tylko fabrykę. I to ponad 3 lata temu. Zresztą wcześniej
    sami Toshibie tę fabrykę sprzedali :). Toshiba fabryk ma dość dużo,
    ale krótkie posiadanie tej Sony na pewno nie zaszkodziło ich wiedzy.:)

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 33. Data: 2014-06-26 22:22:31
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-06-26 09:46, XX YY wrote:
    > co to jest ta cala reszta ?
    > mnie wystarcza migawka , celownik , obiektyw.
    > pudelko mogloby byc nawet z tektury oby stabilne , a tutaj jest ze stopow
    magnezowych.

    No to Tobie wystarczają te 3 rzeczy, a dla kogoś innego aparat bez 10
    fps jest bezużyteczny.

    BTW: obiektywy lepsze od Sony mają przynajmniej 2 systemy. Może 4.
    Migawka w Sony też nie należy do czołówki.

    Tak czy inaczej kierując się Twoją listą pewnie kupiłbym Canona.

    > AF - najnowszej generacji , dotychczasowe lustra w tej cenie moga sobie pomarzyc o
    takiej precyzji. Za skuteczniejszy af w c5mk3 trzeba zaplacic 2 razy wiecej , przy
    gorszej jakosci obrazu.

    AF w A7 jest niezły. W A7S i A7R bez szału. Jeśli Ci starcza, to ok, ale
    nie szalej z opiniami jakto lustra mogą pomarzyć.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 34. Data: 2014-06-27 07:29:16
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > AF w A7 jest niezły. W A7S i A7R bez szału. Jeśli Ci starcza, to ok, ale
    >
    > nie szalej z opiniami jakto lustra mogą pomarzyć.
    >

    > pozdrawiam,
    >
    > Piotr Kosewski

    najmniej zadowoleni z A7 i najwiecej wad potrafia znalezc ci , ktorzy tego aparatu
    nie uzywali , badz nigdy nie mieli w swoich rekach.
    najbardziej zadowoleni sa ci , ktoryz posiadaja i uzywaja.

    Ot chocby pare opini tutaj

    http://www.optyczne.pl/1797-Sony_A7-specyfikacja_apa
    ratu.html