  • 21. Data: 2013-04-17 10:15:39
    Temat: Re: Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu>

    dyskusyjnych:kkjgkh$hq1$...@s...aioe.org...

    > To chyba musiałeś mieć tylko tą jedną:)
    > skodzia - luz - od roku tak jeżdżę i nic się złego nie dzieje. Co
    > innego gdybyś miał firmowo 4 i brak jednej.
    > Na wyważenie koła to chyba nie wpływa bo trakcję mam ok.

    Ponad rok jezdze na 3 z 4 i jest git.

    [...]

    Koło przednie czy tylne?

    R.G.

  • 22. Data: 2013-04-17 13:32:00
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 10:15:39 UTC+2 użytkownik Ryszard G. napisał:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup

    > Ponad rok jezdze na 3 z 4 i jest git.
    >

    > [...]
    >

    > Koło przednie czy tylne?
    >

    > R.G.

    Jakie ma znaczenie przy 90 czy to przednie albo tylne?

  • 23. Data: 2013-04-17 13:56:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 17 Apr 2013 04:32:00 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jakie ma znaczenie przy 90 czy to przednie albo tylne?

    jak już to wolałbym zgubić tylne a nie przednie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?