  • 11. Data: 2010-09-18 00:12:49
    Temat: Re: Jastrzębia pod ziemią
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 16 of Sep 2010 17:34, rAzor wrote:

    > Darz bór! Użytkownik... he he - P raczył napisać:

    > Guzik widać - albo zdjecia lipne, albo ten wybajerzony LightBox
    > kaszani materiał.
    > Wynalazcy tego bajeru urżnąłbym ręce i rzucił psom.

    Lepiej odpłacić pięknym za nadobne. Np gość chce zjeść kotlet,
    a tu kapela cygańska rżnie mu nad uchem skoczny kawałek. Chce
    się napić - kapela rżnie inny kawałek. Chce zapalić - dwa kawałki.
    I tak zawsze, kiedy je, pije, pali i najważniejsze że BEZ WYJĄTKU.

    PS Jakby co, to jestem wielkim wielbicielem muzyki cygańskiej,
    zwłaszcza w wydaniu bałkańskim.

    --
    nb

  • 12. Data: 2010-09-19 16:26:34
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "rAzor" <l...@k...ru> napisał

    > Guzik widać - albo zdjecia lipne, albo ten wybajerzony LightBox kaszani
    > materiał.
    > Wynalazcy tego bajeru urżnąłbym ręce i rzucił psom.

    Zgadzam się w całej rozciągłości. To jakaś choroba, że jak ktoś chce pokazać
    kilka prostych fotek to musi do tego wytoczyć jakąś bezsensowną armatę,
    wyprodukowaną przez ziewającego flashowca o romskim guście, która zamiast
    transparentnie prezentować zdjęcie to wkurza obsługą.

    ZK