  • 1. Data: 2010-09-16 13:23:35
    Temat: Jastrzębia pod ziemią
    Od: "P" <d...@g...pl>

    http://roman.na11.pl/zdj/jastrzebia/

    Konstruktywne-krytyczne uwagi mile widziane :-)

  • 2. Data: 2010-09-16 15:34:36
    Temat: Re: Jastrzębia pod ziemią
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    Darz bór! Użytkownik... he he - P raczył napisać:
    > http://roman.na11.pl/zdj/jastrzebia/
    >
    > Konstruktywne-krytyczne uwagi mile widziane :-)

    Guzik widać - albo zdjecia lipne, albo ten wybajerzony LightBox kaszani
    materiał.
    Wynalazcy tego bajeru urżnąłbym ręce i rzucił psom.
    --
    *...because, this time is all you have...*

  • 3. Data: 2010-09-16 15:48:04
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-16 15:23, P pisze:
    > http://roman.na11.pl/zdj/jastrzebia/
    >
    > Konstruktywne-krytyczne uwagi mile widziane :-)

    zwykle foty ... nic szczegolnego
    Pozdr
    Qba

  • 4. Data: 2010-09-16 16:04:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Konstruktywne-krytyczne uwagi mile widziane :-)

    A co tu krytykować? Zwłaszcza konstruktywnie? Chcesz uwag na
    temat: kompozycji? jakości? czy jeszcze czegoś innego? Bo
    MZ ani tam kompozycji, ani jakości ;-). Żeby była jasność:
    sam nie jestem lepszy, ale nie pokazuję swoich mocno
    przeciętnych fotek w necie ;-))). Zwłaszcza takich, które w
    zasadzie niczego nie przedstawiają...

  • 5. Data: 2010-09-16 16:24:26
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "P" <d...@g...pl> wrote in message
    > http://roman.na11.pl/zdj/jastrzebia/
    >
    > Konstruktywne-krytyczne uwagi mile widziane :-)

    IMG_6140 - to chyba z Quake? :-)

    Ciemno na tych fotkach.

  • 6. Data: 2010-09-16 19:21:32
    Od: Marek <2...@g...com>

    hants:

    > Ciemno na tych fotkach.

    To zdjęcia z kopalni zabytkowej w Tarnowskich Górach. Autor
    fotografował bez własnego światła. Miał więc bardzo trudne warunki, bo
    trasa turystyczna tak właśnie jest oświetlona. Silne kontrasty i
    ubogie spektrum światła, przy którym nawet ręczna dłubanina balansem
    bieli w postedycji niewiele daje. Jak widać, HDR też dał niewiele.
    Dodatkowo, jeśli zdjęcia były robione przy okazji zwiedzania a nie
    specjalnej sesji, nie ma czasu na zabawę ze statywem i pewnie trzeba
    było pstrykać "z ręki". Ale to tylko trochę tłumaczy autora. Bo
    rzeczywiście kompozycja tam szwankuje, podobnie jak trzymanie pionu.
    Dla porównania kilka zdjęć z wycieczki w to samo miejsce http://tiny.pl/hrrw2
    , (choć nie mają dla mnie znaczenia "konstruktywne-krytyczne
    uwagi" :) ). Wyglądają bardzo podobnie.
    To tylko efekt niezbyt "ambitnego", turystycznego pstrykania w
    pośpiechu. Mała głębia ostrości i silny szum przy pełnym otwarciu
    przysłony i wysokiej czułości matrycy i tak nie eliminują poruszenia.
    Podobnie wyglądają zdjęcia z turystycznych jaskiń czy innych sztolni,
    gdzie własne światło (czasem nawet włącznie z wbudowanym fleszem)
    odpada, a przewodnik pogania grupę. Takie zdjęcia jedynie ilustrują
    relację z wycieczki i trudno je traktować jak materiał do portfolio.
    Dlatego chyba NEURON trafił w sedno :).

    --
    Marek

  • 7. Data: 2010-09-16 20:34:24
    Temat: Re: Jastrzebia pod ziemi?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-09-16 21:21, Marek pisze:

    > Dla porównania kilka zdjęć z wycieczki w to samo miejsce http://tiny.pl/hrrw2

    Tutaj są kadry fajne. W odróżnieniu od tych wcześniej.

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele

  • 8. Data: 2010-09-17 05:37:57
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <2...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    hants:

[...]

    Dokładnie, dokłądnie, dokładnie! :-)
    Wszystko się zgadza - z pośpiechem włącznie.
    Chciałem po prostu usłyszeć od Was czy te problemy z ostrością i z szumem,
    to jest coś nie tak u mnie (w tych warunkach) czy w Waszych rekach byłoby
    podobnie ("konstruktywna krytyka").
    No i URL od Marka wszystko tłumaczy.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-09-17 09:20:29
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-16 17:34, rAzor wrote:

    > Guzik widać - albo zdjecia lipne, albo ten wybajerzony LightBox kaszani
    > materiał.
    > Wynalazcy tego bajeru urżnąłbym ręce i rzucił psom.

    wystarczy dobrze skonfigurować i tyle, ty byś pewnie wolał oglądać
    zdjęcia w ASCII

  • 10. Data: 2010-09-17 18:50:16
    Od: rAzor <l...@k...com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Olek raczył napisać:

    > wystarczy dobrze skonfigurować i tyle, ty byś pewnie wolał oglądać
    > zdjęcia w ASCII

    Dlaczego w ASCII? Po prostu są o wiele prostsze, a praktyczniejsze i
    niekaszaniące bzdurnymi bajerami (kosztem jakości - a bo to kompresja, a
    bo to, albo sramto) metody prezentacji zdjęć w necie.
    Ale gdzie tam - ma błyskać, mrygać, przygasać, pstrykać i diabli wiedzą
    co jeszcze.
    --
    *...because, this time is all you have...*