  • 11. Data: 2016-01-06 00:43:24
    Temat: Re: Jammery gsm zakłócają pracę policyjnych videorejestratorów?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Jan 2016 19:56:40 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > i ułatwia dostanie solidnego mandatu za posiadanie i używanie
    > urządzenia?

    A gdzie jest napisane że to jest zabronione? Jaka taryfikacja?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-01-06 15:45:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > A gdzie jest napisane że to jest zabronione? Jaka taryfikacja?

    masz pozwolenie na jammer GSM? pokaż.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2016-01-06 15:49:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    masti wrote:

    > masz pozwolenie na jammer GSM? pokaż.

    zresztą sam PoRD wystarczy
    Art 66. ust 4.
    "4) wyposażania pojazdu w urządzenie informujące o działaniu
    sprzętu kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu
    drogowego lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe
    takiego urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia"

  • 14. Data: 2016-01-06 17:28:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-05 22:02, Tomasz Pyra wrote:

    > Ale jest lepsza rzecz - bo coś kojarzę że oni w radiowozie mają chyba
    > pilota do tego całego urządzenia.
    > Nie wiem czy IR (bo jednak ma działać też w słońcu) czy radiowy, ale pewnie
    > nie jakiś szczególnie kodowany.

    Po prostu na kablu..

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2016-01-06 18:48:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 6 Jan 2016 17:28:50 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Po prostu na kablu..

    To gorzej ;)

  • 16. Data: 2016-01-06 21:10:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Jan 2016 14:49:24 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
> [...]
    > drogowego lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe
    > takiego urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia"

    W ktorym pojeździe? W radiowozie? No to policjanci jaka problem...
    (przypominam, że mówimy o rozmowie w radiowozie).

    --
    Marek

  • 17. Data: 2016-01-06 21:22:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > W ktorym pojeździe? W radiowozie? No to policjanci jaka problem...
    > (przypominam, że mówimy o rozmowie w radiowozie).

    a ten zakłócacz to sam tam przyszedł w kieszeni kierowcy?

  • 18. Data: 2016-01-07 00:30:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Jan 2016 20:22:29 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > a ten zakłócacz to sam tam przyszedł w kieszeni kierowcy?

    Kieszeń to nie pojazd ani zamontowany, cytowany przepis nie ma
    zaatosowania.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2016-01-07 10:58:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Kieszeń to nie pojazd ani zamontowany, cytowany przepis nie ma
    > zaatosowania.

    a w tej kieszenie sie zmaterializowało cudownie? Czy może przyjechało
    samochodem kierowcy.

    Pomijam już łamanie prawa przez używanie urządzenia radiowego
    zakłocającego pracę innych itd.
    A tu kara może być o wiele wyższa